رامپ هاوس / کوئلیو نتو آرکیتورا


رامپ هاوس / کوئلیو نتو آرکیتورا

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© تاتیانا گالیندو

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغRamp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی، میز، صندلیRamp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، حمام، میزRamp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، پله ها، نما، تیر، نردهRamp House / Coel، Neto Arquitetura - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    603 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معمار اصلی:

    بندیتو کوئیلو نتو

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© تاتیانا گالیندو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه رمپ پروژه ای است که در داخل شهر پارانا، برزیل واقع شده است. این خانه که در یک دره قرار دارد، منظره ای زیبا و غروب خورشید را ارائه می دهد که توسط خانه قاب شده است. بنا به درخواست مالکان، ساختمان با یک ت،یم بسیار واضح بین بخش‌های صمیمی و اجتماعی طراحی شد که توسط یک سطح شیبدار به هم متصل شده‌اند و امکان حرکت در دسترس بین بلوک‌ها را فراهم می‌کنند.

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، صندلی، پرتو
© تاتیانا گالیندو
Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتو
© تاتیانا گالیندو

بلوک اجتماعی رمپ خانه (طبقه همکف) که برای پذیرایی از دوستان و خانواده در تعداد زیاد طراحی شده است، گردش آزادانه بین محیط ها دارد و آزادی بیشتری به بازدیدکنندگان می دهد و در صورت نیاز آنها را در خود جای می دهد. پاسیو اصلی خانه باز می شود و امکان گسترش منطقه گاراژ را فراهم می کند. طبقه همکف توسط پاسیوها و درهای بزرگ شکل گرفته است که باعث می شود معماری با پوشش گیاهی و نور طبیعی نفوذ کند.

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© تاتیانا گالیندو

با بالا رفتن از سطح شیب دار، در صمیمی ترین منطقه، 3 سوئیت خانه وجود دارد که همگی رو به نمای اصلی هستند و با بالکن وسیعی که امکان تأمل در منظره دره را فراهم می کند، متحد شده اند. در ،مت مستر سوئیت که از کمد قابل دسترسی است، حمامی طراحی شد که زوجین می‌توانستند به صورت جداگانه از آن استفاده کنند، که هر کدام دارای فضای مخصوص به خود با دوش، نیمکت و توالت است که با باغ داخلی یکپارچه شده است.

Ramp House / Coel، Neto Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل
© تاتیانا گالیندو




منبع: https://www.archdaily.com/994065/ramp-،use-coel،-neto-arquitetur،