نوآر پیکس / معدن مزرعه


نوآر پی، / معدن مزرعه

نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی
© رونر + رایان

نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، پنجره، نمانوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونیNoir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، صندلی، پرتوNoir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، صندلی، تختنوآر پی، / معدن مزرعه - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی
© رونر + رایان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نوآر پی، که از منظره خشن و در عین حال زیبای میدان آتشفش، سانفرانسیسکو در فلگ استاف آریزونا بیرون آمده، خانه جدیدی به مساحت 2405 فوت مربع است که توسط The Ranch Mine طراحی شده است. شکل گیری مناظر و یک پایه ص،ه ای در نزدیکی به طراحی بیرونی کمک می کند، در حالی که فضای داخلی از مفهوم دانمارکی Hygge الهام گرفته شده است، و پناهگاهی برای ریکاوری، استراحت، تأمل و انرژی مجدد قبل از رفتن به ماجراجویی بعدی ایجاد می کند.

نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© رونر + رایان
نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، عرشه
© رونر + رایان

این ملک بخشی از فلات با ارتفاع 7300 فوت بالاتر از سطح دریا با پالت به طور کلی خاموش از علف‌ها و درختان م،وطی با توده‌هایی از آسپن در ارتفاعات بالاتر است. این منطقه بدون آتشفشان هایی که از چشم انداز افقی به طور چشمگیری به سمت آسمان می شکند، مسطح خواهد بود.

نوآر پی، / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو، سینک
© رونر + رایان
Noir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتو
© رونر + رایان

سه شکل شیرو، به صورت عمودی از زمین منفجر می شوند تا انبوه خانه را تشکیل دهند و کوه های آتشفش، را در فلات پراکنده کرده اند. روکش برای مطابقت با سنگ‌های جریان گدازه محلی رنگ‌آمیزی شده است و چوب‌ها در عرض‌های مختلف قرار گرفته‌اند تا فاصله تنه را در جنگل آسپن مجاور ایجاد کند.

Noir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، پنجره
© رونر + رایان
Noir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، پنجره، صندلی، پرتو
© رونر + رایان
نوآر پی، / معدن مزرعه - تصویر 23 از 26
پلان – Siter

پلان طبقه طوری تنظیم شده است که از اتاق بزرگ و هر سه اتاق خواب اصلی، منظره قله های سان فرانسیسکو را ارائه دهد. برای آوردن گرما به فضای داخلی، سقف‌های طاق‌دار در اتاق بزرگ و اتاق خواب اصلی با زبانه و شیار بلوک عمودی شفاف با شومینه‌های آهکی تگزاس ، که چشم شما را به صورت عمودی به فضا می‌کشد، تکمیل شده است. کف‌های بتنی گرم تابشی در سرتاسر خانه اجرا می‌شوند تا احساس راحتی روزانه در ماه‌های زمستان داشته باشند.

Noir Peaks / The Ranch Mine - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتو، تخت
© رونر + رایان




منبع: https://www.archdaily.com/995196/noir-peaks-the-ranch-mine