پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur | آرک دیلی


پردیس DFB / معماری kadawittfeld

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی بیرونی، منظره شهری، ویندوز
© G.Esch

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی خارجی، نما، ویندوزپردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلیپردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، پله ها، نماپردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - صندلیپردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی خارجی، نما، ویندوز
© G.Esch

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پردیس DFB با زمین‌های فوتبال، امکانات ورزشی، و ساختمان جدید در جنگل شهر فرانکفورت در محل زمین مسابقه سابق تعبیه شده است. در این محیط سبز با مرز طبیعی با مناطق اطراف است که ،یبی از اجزای ساختاری، زمین‌های ورزشی، مکان‌های باز کوچک و پاک‌سازی‌ها یک پردیس مش، را تشکیل می‌دهند. فضای مورد نیاز شامل مناطق اداری، مرکز مطبوعات، اتاق‌های کنفرانس، محل اقامت ورزشکاران و امکانات ورزشی پیشرفته، در زیر یک سقف منفرد در اطراف زمین‌های ورزشی فردی و فضای بیرونی چیده شده است.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی
© ادواردو پرز

بلوار ورزشی سرپوشیده شمال به ج،، همه اجزا را به هم متصل کرده و جهت یابی را تسهیل می کند. این به ،وان یک پیوند ارتباطی با مکان های ملاقات گاه به گاه برای تماشای فعالیت ها در زمین های فوتبال طراحی شده است، اما دو نهاد مستقل، اداره و آکادمی را نیز گرد هم می آورد.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - تصویر 13 از 17
پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - تصویر 12 از 17

ورزش معماری را شکل می دهد. پردیس جدید DFB در محوطه ای در جنگل شهر فرانکفورت قرار دارد. فضای سبز نه تنها از نظر طراحی شهری مفید است، بلکه از ورزشکاران و سایر ،نان ساختمان در برابر تأثیرات خارجی محافظت می کند و آنها را قادر می سازد در یک فضای بسیار متمرکز احساس راحتی کنند.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی خارجی
© G.Esch

مجموعه ساختمان ها ارتباط فضایی ایجاد می کند که عملکردهای مختلف را به شیوه ای م،ادار گروه بندی می کند، کار متمرکز و آموزش را تشویق می کند، و در عین حال، محیطی الهام بخش برای ملاقات های معمولی فراهم می کند. این طرح مجموعه‌ای از ساختمان‌های منفرد نیست که فضاهای باقی‌مانده را ایجاد می‌کند. بلکه خود زمین های بازی به بخشی جدایی ناپذیر از مفهوم کلی تبدیل شده اند. نتیجه طیف وسیعی از مناطق باز و منزوی است که در طول فرآیند برنامه ریزی به دقت تصفیه شده اند. این ساختمان در این محیط تعبیه شده است، ارتباطات متعددی را بین فضای داخلی و خارجی فراهم می کند و برخی از امکانات ورزشی را در منطقه تحت پوشش در خود جای می دهد. این تأثیری دارد که روابط فضایی با انواع پیوندهای بصری ایجاد می شود که روحیه دانشگاه را تقویت می کند و مطمئن می شود که فوتبال همیشه در کانون توجه قرار دارد.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - صندلی
© ادواردو پرز
پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - تصویر 16 از 17

ساختم، شبیه شهر. پردیس DFB مانند یک شهر کوچک با سقفی مش، است که مجموعه ای از مناطق مختلف را پوشش می دهد. بلواری که کارکنان، ورزشکاران و بازدیدکنندگان را از طریق ساختمان راهنمایی می کند یک ویژگی کلیدی است. به ،وان یک فضای باز گسترده طراحی شده است، نماهایی را به تمام سطوح ساختمان و فضای بیرونی فراتر از نماهای شیشه ای بلند ارائه می دهد. این مفهوم به طور طبیعی ساختمان را به مناطق معرف و خصوصی جدا می کند. در نتیجه، منطقه اداری رو به جلوی درختان در کندیالی است. در مقابل، ناهار خوری و محوطه دانشگاه یک منطقه انتقالی به اتاق های تمرین، محل اسکان ورزشکاران، سالن فوتبال سرپوشیده و سالن چند منظوره را تشکیل می دهند. به جای مرزهای ثابت، فضا با روابط نزدیک و فواصل کوتاه مشخص می شود، به ،وان مثال، نزدیکی اتاق های مطبوعات و کنفرانس به اداره یا اتاق های ورزشکاران به زمین های ورزشی. منطقه تمرین، از جمله آزمایشگاه ورزشی برای آزمایش روش‌های تمرینی جدید، بلافاصله در مجاورت اتاق‌های سمینار پردیس است که دارای یک تراس پشت بام است که چشم‌اندازی از زمین‌های فوتبال به افق فرانکفورت در دوردست ارائه می‌دهد.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، پله ها، نما
© G.Esch

بلوار – گذرگاهی برای ارتباط. بلوار شریان اصلی پردیس است. تمام طول ساختمان را اجرا می کند و پیوندی بین مناطق جداگانه در طبقه همکف ایجاد می کند. فضای کاملاً لعابی جهت گیری را تسهیل می کند و به ،وان یک منطقه ارتباطی با فضایی دعوت کننده عمل می کند. در طول بلوار، مردم می توانند برای گپ زدن سریع توقف کنند، فعالیت ها را در زمین های ورزشی تماشا کنند و به راحتی مکان های منطقی برای اداره، آکادمی و اسکان ورزشکاران را پیدا کنند. بلوار به دو بخش ت،یم می شود.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، پله ها، پرتو، پنجره
© G.Esch

در شمال، امکان دسترسی به امکانات ورزشی با سرپناه تر، عملکردهای داخلی از جمله آکادمی، محل اسکان ورزشکاران، اتاق های تمرین، سالن سرپوشیده فوتبال، یک سالن چند منظوره و همچنین میدان بازار و ورودی اصلی را فراهم می کند. خیابان شوارتزوالد. منطقه نمایندگی عمومی در ج، واقع شده است و از طریق ورودی اصلی در Kennedyallee قابل دسترسی است. این جایی است که مناطق مدیریت، مطبوعات و بازدیدکنندگان از جمله یک فروشگاه هواداران و اتاق‌های جلسه بزرگ قرار دارند. بلوار در هر دو ناحیه ورودی گسترش می یابد و “مربع” خوشامدگویی را تشکیل می دهد. در بالا، سقف اتصال به ارتفاعات بیشتری بالا می رود و در نتیجه به فضای داخلی ریتم می بخشد.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© G.Esch

داخلی: متحد در تنوع. مفهوم طراحی داخلی منع، کننده شعار “متحد در تنوع” است. رنگ‌های گرم و مواد باکیفیت در مدیریت و لمس رنگ با سطوح پویاتر در دنیای ورزش تفاوت‌های مقیاس را نشان می‌دهد. کفپوش یکنواخت Bolidt در تمام سطوح بلوار، مناطق مختلف را به هم متصل می کند. دیوارهای اریب با سطوح و رنگ‌های مختلف مناظر را باز می‌کنند، در حالی که سقف تاشوی بالا مانند شبکه‌ای از گره‌ها و میله‌ها با صفحات مثلثی درونی ساخته شده از گچ تخته‌ای سوراخ‌دار کل کل را می‌پوشاند. به ،وان یک موضوع پیوسته، سقف همه چیزهایی را که ساختمان جدید قصد دارد متحد کند به هم متصل می کند: کار اداری و حرکت فعال، بازی و علم پیشرفته، احساسی دلپذیر و فضای محافظت شده. جریان پیوسته روبان مانند سطوح مختلف یک ویژگی متمایز دیگر است که ساختمان را هم در داخل و هم در خارج مشخص می کند.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© ادواردو پرز

برای ،نین و بازدیدکنندگان کارگاه های آموزشی و همکاری نزدیک با همه ذینفعان در شناسایی م،ومات همکاری مدرن و سپس تدوین ا،امات پردیس DFB کلیدی بود. این ساختمان ،یبی از دفاتر و مناطق سلولی را برای تیم‌های کوچک با فضاهای باز متصل به هم بزرگ بر اساس آ،ین یافته‌ها در مورد محیط‌های کاری محرک ارائه می‌دهد. مکان هایی برای عقب نشینی و ملاقات، هم کار متمرکز و هم تبادل غیررسمی را تشویق می کند – رویکردی که به ،وان مهم ترین ،صر فرهنگ کاری موفق شناخته شده است. در عین حال، عملکردهای فردی با ویژگی های منحصر به فرد مشخص می شوند، از دفاتر و ک، های درس گرفته تا امکانات ورزشی و محل اقامت ورزشکاران با اتاق خواب ها و ،مت های استراحت.

پردیس DFB / kadawittfeldarchitektur - عکاسی خارجی
© نیکولای بنر




منبع: https://www.archdaily.com/1000614/dfb-campus-kadawittfeldarchitektur