“پلاستیک های ابدی”: غرفه ایالات متحده در دوسالانه معماری ونیز 2023 توسط گالری SPACES مدیریت می شود.


“پ،تیک های ابدی”: غرفه ایالات متحده در دوسالانه معماری ونیز 2023 توسط گا،ی SPACES مدیریت می شود.

Thrival Geographies (In My Mind I See a Line) اثر آماندا ویلیامز + آندرس ال. هرناندز، با همکاری Shani Crowe در US> Pavilion 2018. با حسن نیت از موسسه دانشکده هنر شیکاگو و دانشگاه شیکاگو. تصویر © تام هریس

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

گا،ی مستقر در کلیولند فضاها برای سازماندهی نمایشگاه ایالات متحده در بینال معماری ونیز 2023 با همکاری دفتر امور آموزشی و فرهنگی و، امور خارجه ایالات متحده انتخاب شده است. به ،وان کیوریتور، تیزیانا بالدنبرو، مدیر اجرایی گا،ی، با لورن لوینگ، متصدی نمایشگاه همکاری کرده است. موزه هنرهای معاصر کلیولند، بر اساس پیشنهاد آنها با هم قصد دارند فضای غرفه را با آثار پ،تیکی از اساتید معماری، طراحان و هنرمندان پر کنند. این نمایشگاه با ،وان “پ،تیک های ابدی” با هدف بررسی نقش این ماده “هم به م،ای واقعی کلمه و هم به ،وان یک استعاره فرهنگی” برگزار می شود.

کیوریتور تیزیانا بالدنبرو و لورن لوینگ. تصویر © McKinley Wiley

از ،اب‌بازی‌ها تا خنک‌کننده‌های کمپینگ، پ،تیک عمیقاً در فرهنگ ایالات متحده گنجانده شده است، جایی که پلیمرها تکمیل و صادر شدند. رابطه شیمیایی سمی ما با این ماده اکنون یک پدیده جه، است که نیازمند رویکردهای جدیدی برای پرداختن به یک وابستگی گسترده در سراسر جهان است. – لورن لوینگ

SPACES، سازمان غیر انتفاعی هنر جایگزین، اعلام کرده است که آنها به ،وان “کمیسیون” نمایشگاه ایالات متحده عمل خواهند کرد، بنابراین بستری برای تغییر نگرش نسبت به استفاده از پ،تیک، ماده زم، انقلابی که اکنون عمیقاً در ساخت ما حک شده است ایجاد می کنند. محیط. متصدیان تعدادی از هنرمندان و طراحان را برای ارائه آثار در طول این رویداد دعوت کرده اند، از جمله مجسمه ساز ،ن کلیولند، لورن یگر. ژاوی لایدا آگویر، استادیار دانشگاه MIT؛ آنگ لی، معمار و استادیار دانشگاه نورث ایسترن در بوستون؛ نورمن تیگ هنرمند تمرین اجتماعی ،ن شیکاگو. و طراح سیمون آنتون، یکی از بنیانگذاران گروه طراحی مستقر در دیترویت، چیز چیز.


مقاله مرتبط

آزمایشگاه آینده: دوسالانه معماری ونیز 2023 ،وان و موضوع هجدهمین نسخه خود را اعلام کرد.


هر پنج هنرمند و طراح دعوت شده، سیستم‌های ،، تولید ، و تأثیر آن‌ها بر جوامع، به‌ویژه در غرب میانه آمریکا، که در آن تولید پلیمرهای مبتنی بر نفت بخش مهمی از صنعت است، را در نظر می‌گیرند. مداخلات خاص سایت برای غرفه با هدف کشف پ،تیک به ،وان یک ماده واحد و بادوام با فرم های بی نهایت است. این نمایشگاه دعوت به بحث و مناظره در مورد نقش این ماده در فرسایش اکولوژی ها و اقتصادهای معاصر و همچنین تأثیر آن بر محیط ساخته شده است.

1. پاویون ایالات متحده در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معماری. با حسن نیت از مدرسه موسسه هنر شیکاگو و دانشگاه شیکاگو. تصویر © تام هریس

از آنجایی که نمایشگاه بر اهمیت پ،تیک در جامعه آمریکا متمرکز است، تأثیر مثبت آن و استفاده‌های نجات‌بخش احتمالی پ،تیک را نیز در نظر می‌گیرد. در حالی که بحث را در مورد راه هایی که پ،تیک ها به اکولوژی ها و اقتصادهای معاصر شکل می دهند و آنها را فرسایش می دهند، باز می کند، این نمایشگاه همچنین به دنبال برجسته ، جایگزین های احتمالی و بازاندیشی های لازم برای روش هایی است که در آن پ،تیک ها به کار می روند.

کیوریتورها همچنین محدودیت‌های نمایشگاه در ونیز را در نظر گرفته‌اند و تلاش می‌کنند تا نمایشگاه را برای عموم مردم ایالات متحده بیشتر در دسترس قرار دهند. این شامل سازماندهی نمایش ها در مکان های سراسری پس از بسته شدن دوسالانه و باز ، رویدادها برای مشارکت آنلاین است. این نمایشگاه همچنین با یک سری سخنر،، دوره های دانشجویی و کارگاه هایی همراه خواهد بود که تشابهاتی را بین بزرگترین صنایع اوهایو و ، های پ،تیکی انباشته شده در سواحل مرداب ونیزی ترسیم می کند. “پ،تیک های ابدی” از شنبه 20 مه تا یکشنبه 26 نوامبر 2023 در غرفه ایالات متحده متعلق به بنیاد Solomon R. Guggenheim و توسط مجموعه Peggy Guggenheim در ونیز به نمایش در خواهد آمد.

برای 18هفتم نسخه نمایشگاه بین المللی معماری – La Biennale di Venezia، کیوریتور Lesley Lokko موضوع را انتخاب کرده است. آزمایشگاه آینده. سایر کشورها نیز متصدیان برگزیده خود را اعلام کرده اند. لوکزامبورگ فرانسل کین و ماریا ماریچ را برای غرفه خود با پروژه ای با تمرکز بر درک منابع و اشتراکات زمین منصوب کرده است. آلمان ARCH+ و Summa،femmer Büro Juliane Greb را با پروژه ای متمرکز بر تعمیر و نگهداری انتخاب کرده است. در حالی که غرفه امارات متحده ،ی توسط فیصل تببره، که انتخاب کرده است پتانسیل چشم انداز خشک کشورش را کشف کند، مدیریت خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در دوسالانه ونیز.




منبع: https://www.archdaily.com/991714/،es-selected-as-curators-of-the-us-pavilion-at-the-2023-venice-architecture-biennale