چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال


چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال

چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی بیرونی، نما
© Willem Dirk Du Toit

چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی بیرونیچشمه های آبگرم و آبگرم آلبا / هایبال - عکاسی داخلیچشمه های آب گرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنچشمه های حرارتی آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، حمام، نردهچشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - تصاویر بیشتر+ 36


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    150000 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها
چشمه های آبگرم و آبگرم آلبا / هایبال - عکاسی داخلی
© Willem Dirk Du Toit

Alba Thermal Springs & Spa یک سرمایه گذاری گردشگری با وسعت 15 هکتار است که در قلب آن تجدید قوا است.

Alba Thermal Springs & Spa با تکیه بر جوامع بومی منحصر به فرد کاشت و جو متحول محیط شبه جزیره مورنینگتون، سایت ، سبز سابق را به یک مقصد غوطه ور برای حمام ، و سلامتی، متشکل از 32 است، زمین گرمایی، ویژگی های آبی، و ساختمان های آبگرم که در طبقه ثالث قرار گرفته اند، دوباره تجسم می کند. منظره تپه ای

چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی بیرونی
با حسن نیت از هایبال
چشمه های آبگرم و آبگرم آلبا / هایبال - تصویر 36 از 41
پلان سایت محلی

با بهره گیری از سقوط طبیعی زمین، ساختمان اصلی از موج های ملایم زمین بیرون می آید. این فرم با بتن خام مشخص می شود که به حساسیت های ارگ،ک سایت اجازه می دهد تا قهرمان باشند و زب، را بین فرم ساخته شده و منظر پرورش دهند. بافت آجدار نما، شیشه های برنزی و پرداخت های ف،ی، استحکام ،صر و دخالت جزئی را در محیط طبیعی ایجاد می کند. دیوارهای بتنی منحنی، خلوص فرم را بیان می‌کنند، فضاها را ترسیم می‌کنند و مناظر را برش می‌دهند و حیاط‌های فرو رفته را ایجاد می‌کنند و فرصت‌هایی را برای نور و سایه ایجاد می‌کنند.

چشمه های حرارتی آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، حمام، نرده
با حسن نیت از هایبال
چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - تصویر 37 از 41
پلان – طبقه همکف
چشمه های آبگرم و آبگرم آلبا / هایبال - عکاسی داخلی
© Willem Dirk Du Toit

طرح داخلی تداوم طراحی مینیمالیستی است. فرم‌های ساده و یک موتیف دایره‌ای در سرتاسر جای گرفته و با دیوارهای منحنی، پنجره‌های گرد، و نورگیرهای بزرگ که فضای داخلی را روشن می‌کند، مفصل‌بندی شده‌اند. با جشن گرفتن روند ورود، یک پله مارپیچ از یک است، سرپوشیده بازتابنده به ،وان یک ویژگی مجسمه‌سازی و به ،وان مک،زمی برای مشخص ، فضاهای عمومی و خصوصی بالا می‌رود.

چشمه های آب گرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© Willem Dirk Du Toit
چشمه های آبگرم و آبگرم آلبا / هایبال - عکاسی داخلی
© Willem Dirk Du Toit
چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - تصویر 38 از 41
پلان – طبقه 1
چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، حمام، نما، ستون
© Willem Dirk Du Toit

مواد خام از طریق دیواری مشخص که با کاشی‌های آجری دست‌ساز اسپ،ایی، ستون‌های بتنی و کف‌پوش پوشیده شده است که با لمس صفحات چوبی نرم می‌شوند، بیان می‌شود. ،اصری از مناظر بومی مانند غلاف بذر بطری، آجیل صمغ اکالیپتوس، و صدف‌های دریایی در سالن استراحت و اتاق‌های درمان اسپا ذکر شده‌اند. استفاده از مواد طبیعی، لمسی و پالت های رنگی تونال باعث تقویت ارتباط داخلی و خارجی می شود.

چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© Willem Dirk Du Toit

تجربه حمام ، در آلبا که در مسیری سنگی پر پیچ و خم قرار گرفته است، می بیند که همه است،ها خانواده ای از هندسه های ساده را تشکیل می دهند که امکان راهیابی بصری، پراکندگی و برابری تجربیات حمام ،، کارایی عملیات و قابلیت اطمینان مادی را فراهم می کند. اگرچه از نظر شکل ساده و در جزئیات دقیق است، مکان آگاهانه هر است،، تعامل آن با توپوگرافی، مناظر، کاشت، فصول، و آب و هوای کوچک تجربه منحصر به فردی را ایجاد می کند.

چشمه های حرارتی آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی داخلی، نما، تیر، نرده
با حسن نیت از هایبال
چشمه های آب گرم آلبا و اسپا / هایبال - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره
© Willem Dirk Du Toit
چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - تصویر 41 از 41
پلان طبقه همکف غرفه و نمای سایت آ،ونومتری

در تپه‌های شنی، حوض‌های دایره‌ای صمیمی روی نوک‌های طلایی علف‌های نیزه‌ای ساحلی نشسته‌اند که همراه با ابرهای بوته‌های نمکی تاب می‌خورند. در اطراف بزرگ‌ترین تپه‌های شنی، است،هایی در اطراف یک آب‌نمای مرکزی قرار گرفته‌اند، جریان آن به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که جزر و مد را تقلید کند، در حالی که زمین‌شناسی آن حاکی از ماندگاری در معرض شن و ماسه چندین ساله است. «است،های گیاه شناسی» رسمی در خندق‌های اسکراب درخت چای پنهان شده‌اند، سایه‌هایی که روی خطوط مستقیم سنگ گرم بازی می‌کنند. روی است،های کم عمق پشته‌ها برای دراز کشیدن، تمام بدن را زیر آب فرو می‌برند، با یک منحنی راحت برای خیره شدن به سمت بالا به ابرهایی که از اقیانوس به خلیج می‌چرخند.

چشمه های آبگرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی بیرونی، نما
با حسن نیت از هایبال

Alba Thermal Springs & Spa خود را به ،وان یک مقصد سلامتی در سطح جه، و وحدتی از معماری، چشم‌انداز و محیط زیست معرفی می‌کند. رویکرد کل نگر پیچیدگی های محیطی سایت را درک می کند و کیفیت های زودگذر طبیعت را برای یک تجربه حسی دوباره تنظیم می کند.

چشمه های آب گرم آلبا و آبگرم / هایبال - عکاسی بیرونی، حیاط
با حسن نیت از هایبال




منبع: https://www.archdaily.com/1000296/alba-thermal-springs-and-spa-hayball