اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه


اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© عکاسی هنرهای لاک پشت

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، نورپردازی، پنجرهاقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، بیماقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، کانتر، تیرآهناقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی بیرونی، پنجرهاقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی بیرونی، پنجره
© عکاسی هنرهای لاک پشت

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. چیزی آرامش بخش و صلح آمیز در نزدیکی آب وجود دارد… این یک تجربه آرام اما نشاط آور است… اقامتگاه میلاش که برای یک خانواده هسته ای طراحی شده است، با 4 تخت با یک پلان باز با استفاده از زیبایی های منظره موجود در بیرون طراحی شده است. بدنه آب و تکه های منظره به طور یکپارچه در طراحی خانه ادغام می شوند. همه اتاق ها منظره آب را به تصویر می کشند. نور طبیعی در داخل از پنجره ها و دهانه هایی با دال های کشیده ،یداری می شود. جلوه ای چشمگیر با پاسیوهای گسترده در اطراف خانه به دست می آید که مرز بین داخل و خارج را محو می کند. سرسرا ورودی به فضایی با ارتفاع دوبرابر حجمی با نور کافی خورشید و بازشوها ایجاد می کند.

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، نورپردازی، پنجره
© عکاسی هنرهای لاک پشت

مواد و انتظارات ماهیت سایت و همچنین نیازهای عملکردی کاربران را در بر می گیرد و در نتیجه هم گرمای خانه و هم آرزوهای طراحی را منع، می کند. آب اطراف به ،وان راوی داستان عمل می کند و نقش مهمی در هر فضا ایفا می کند. همانطور که از سپیده دم تا غروب می‌پیچد و با سنگ مرمر و چوب غنی تکمیل می‌شود….. بقیه آن بر مفهوم طبیعی خود استوار است تا با استفاده از منظره خانه در ،ه، تصویر زیبایی از هماهنگی و زیبایی ایجاد کند.

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، بیم
© عکاسی هنرهای لاک پشت
اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - تصویر 13 از 16
پلان – طبقه همکف
اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، صندلی، تیرآهن
© عکاسی هنرهای لاک پشت

نتیجه به نیاز اولیه مشتری برای ایجاد انزوا در این ،ه شهری و در عین حال امکان دید مستقیم از بیرون را پاسخ می دهد. درجات مختلفی از حریم خصوصی در همه فضاها به دست می آید. این طرح از یک موتیف بسته بندی استفاده می کند که گوشه فضاها را با پنجره ها و بازشوهایی که نمای پانوراما را به تصویر می کشد، حل می کند. موفقیت طراحی این پروژه، منسجم بودن آن با وجود جریان اعتیادآور فضاها در چیدمان است. نمای تمام اتاق‌های مربع‌شکل را از طریق فنستره‌های پیچیده‌شده در گوشه تغییر جهت می‌دهد.

اقامتگاه میلاش / معماران نوفیل شبانه - عکاسی نما، پنجره، نما
© عکاسی هنرهای لاک پشت




منبع: https://www.archdaily.com/994557/milash-residence-nufail-shabana-architects