طراحی معماری Anaago Bistro / Vari


طراحی معماری Anaago Bistro / Vari

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، پرتو
© DID STUDIO

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - پنجره، نماAnaago Bistro / Vari Architectural Design - عکاسی داخلی، صندلی، تیر، پنجرهAnaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، قفسه بندی، تیرAnaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، پرتوAnaago Bistro / طراحی معماری Vari - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Anaago Bistro در جاده Ziwei در چونگ کینگ یک بلوک شهری جذاب و یک مکان آزمایشی جدید برای بازسازی شهری است. هدف این طراحی ایجاد یک مکان اجتماع پر جنب و جوش است.

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، آجر، نما، تیر
© DID STUDIO

رقص با زمین A-na-guo اغلب به ،وان “آ،ین سرزمین خالص لیجیانگ” نامیده می شود. A-na-guo در زبان نا،ی به م،ای “بلندی زیبا و غنی” است. با 32 خانوار و 6 قومیت، محیط بدوی منحصر به فردی را ارائه می دهد. سبک معماری منحصر به فرد Anaago که از مواد طبیعی اولیه مانند بامبو و سنگ تشکیل شده است، احترام به محیط زیست و میراث فرهنگی را به نمایش می گذارد. این سبک همچنین الهام بخش طراحی Anaago Bistro است.

Anaago Bistro / Vari Architectural Design - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، مبل، صندلی، تیر
© DID STUDIO
Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - تصویر 32 از 32
طرح
Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، قفسه بندی، تیر
© DID STUDIO

ریتم دهکده – در یک فضای باریک تصفیه شده، چهار “جعبه قبیله ای” ارگ،ک با استفاده از مواد خالص و طبیعی ادغام شدند و یک دهکده اجتماعی طبیعی و پیچیده را ایجاد ،د. بامبو، کنده‌ها و سنگ‌های قرمز در فضایی طبیعی و مرموز در هم تنیده شده‌اند که شبیه یک سمفونی باز است. مواد ملودی منحصربه‌فردی از احساسات، انس،ت و طبیعت را تشکیل می‌دهند و هر روستایی را در Bistro از نزدیک به هم متصل می‌کنند.

Anaago Bistro / Vari Architectural Design - عکاسی داخلی، صندلی، تیر، پنجره
© DID STUDIO

مواد ارگ،ک و مدرن در ورودی روستا به هم می رسند. بامبو فضاهای نیمه خصوصی، مناظر قاب پنجره های شهر، پل زدن در فضای داخلی و خارجی را می بافد. با ورود به دهکده، اتاق های خصوصی بامبو بافته شده با نور کم و دیوارهای ظریف، فضای مربع را نرم می کند و فضایی گرم و روستایی را القا می کند. این جعبه کوچک به ،وان یک نقطه گذار در زمان و مکان عمل می کند، جایی که عبور از آستانه آن شبیه به ورود به یک رویای طبیعی در داخل روستا است.

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیر
© DID STUDIO
Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی
© DID STUDIO

پنجره اتاق خصوصی منظره ای سینمایی را ارائه می دهد، با نورهای نئون شهری که فواصل جغرافیایی را در بر می گیرند و تجربه ای همهجانبه را برای ،نان “روستا” ایجاد می کنند. همانطور که از کنار اتاق خصوصی عبور می کنید، با یک دیوار صفحه بامبو مواجه می شوید که با کنده ها در هم تنیده شده است. پنجره های چوبی حسی از م،ای طبیعی به ارمغان می آورند و فضا با جری، آرام پر می شود زیرا نور به آرامی فرو می ریزد و بر سطح بامبو سایه می اندازد. پنجره‌های چوبی کوچک که با دیوارهای بامبو مشخص شده‌اند، جریان آزاد بین فضاها را امکان‌پذیر می‌کنند و حس سبکی و آزادی را منتقل می‌کنند.

Anaago Bistro / Vari Architectural Design - عکاسی داخلی، آجر، صندلی
© DID STUDIO
Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، صندلی
© DID STUDIO

یک اتاق خصوصی منزوی در دهکده دارای تلفیقی یکپارچه از کنده ها و ساختار سایت است، با دیوارهای چوبی، سقف و مبلمان که فضایی یکپارچه و هماهنگ را ارائه می دهد. طراحی متمایز آینه و نمای پنجره محیطی باز و شفاف را ایجاد می کند و فضایی طبیعی به سبک Bistro را تداعی می کند. استفاده از مواد مخلوط در فضای آناگو بیانگر توجه و احترام به “روستایان” است.

Anaago Bistro / طراحی های مختلف معماری - نما
© DID STUDIO
Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، ویندوز
© DID STUDIO

گنجینه های طبیعت – طراحی Anaago تجسم سادگی طبیعی یوننان است. با مخلوط ، بامبو، کنده‌ها و سنگ قرمز غار فضایی سرزنده و با شکوه ایجاد می‌کند. بافت بامبو حس طبیعی و لطیف را به آن اضافه می کند و به خوبی با مواد دیگر ،یب می شود. سیاههها گرما و تاریخ را فراهم می کنند. سنگ‌های آتشفش، ناهموار و بافت، پس‌زمینه دیواری منحصربه‌فردی را تشکیل می‌دهند. تلفیقی از مواد طبیعی سنتی و نور گرم و ملایم، محیطی نرم تر و مرموزتر در فضا ایجاد می کند. استفاده از سنگ قرمز غار، چدن، مبلمان چوبی خالص و تزئینات یکنواختی بدیع به فضا می بخشد. مواد بامبو بافی در روستا، همراه با طراحی منحصر به فرد نورپردازی، صحنه نورپردازی ملایم و مرموز را ایجاد می کند.

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - عکاسی داخلی، ستون
© DID STUDIO

هدف طراحی Anaago ،یب ویژگی ها و زیبایی منحصر به فرد یوننان، ،یب مواد طبیعی و واژگان معماری مدرن برای ایجاد یک فضای شهری کوچک پر از جذابیت مدرن یوننان است. فرآیند نوسازی بلوک، تعامل بین معماری، فضای شهری و مردم را به ،وان نقطه شروع، کاوش در مفاهیم طراحی مدرن و تزریق نشاط جدید به نوسازی شهری می‌گیرد.

Anaago Bistro / طراحی معماری Vari - پنجره، نما
GIF




منبع: https://www.archdaily.com/1000367/anaago-bistro-vari-architectural-design