آپارتمان تابستانی / Markéta Bromová


آپارتمان تابست، / Markéta Bromová

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Veronika Raffajová

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، اتاق خوابLetná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتوLetná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، حمام، پنجره، وان حمام، پرتوLetná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، ویندوزآپارتمان Letná / Markéta Bromová - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    97 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ABB، برادر و اردک، نور دلتا، میمنه، تک برند، واترولوسشن، وینکلمانز، زنگرا

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو
© Veronika Raffajová

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. چگونه می‌تو،د از یک آپارتمان چند اتاقه بزرگ یک فضای باز ایجاد کنید تا مجبور نباشید بین اتاق‌ها دری وجود داشته باشد زیرا مشتری تا حد امکان کمتر می‌خواست، اما هنوز احساس می‌کردید که اتاق‌ها از هم جدا شده‌اند؟ سعی کردیم کل فضا را تمیز کنیم، از پارامترهای ساختاری و فنی موجود آپارتمان استفاده کنیم. سازه سقف بتن آرمه با دنده نیز در معرض دید قرار گرفت. این به آپارتمان یک شخصیت خام تر داد.

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو
© Veronika Raffajová

موضوع اصلی این مفهوم، انتخاب کفپوش بود که قرار بود در کل آپارتمان، از جمله در حمام و فضاهای دوش، یکنواخت باشد. یکی از گزینه‌ها کف ترازو بود، اما پس از یک تجزیه و تحلیل استاتیک، من و مشتری تصمیم گرفتیم که یک لایه بتن برس خورده را انتخاب کنیم.

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، ویندوز
© Veronika Raffajová
آپارتمان تابست، / Markéta Bromová - تصویر 20 از 20
طرح
Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی
© Veronika Raffajová

موضوع دوم کانسپت، قرار دادن «جعبه‌هایی» در فضای باز است، به طوری که اتاق‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند و همچنین به این ترتیب ،مت خصوصی آپارتمان از ،مت مس، جدا می‌شود. جعبه های درج شده از مواد و ساختارهای مختلفی ساخته شده اند. ،صر اصلی ت،یم‌کننده فضا، جعبه‌ای سبز رنگ است که بخشی از آشپزخانه را با یخچال، ماشین ظرفشویی یا اجاق توکار، کمدهای اتاق خواب یا کمد دیواری در ورودی پنهان می‌کند. مشتری تا حد امکان درهای کمتری را می خواست.

آپارتمان Letná / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، حمام، در
© Veronika Raffajová
آپارتمان Letná / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، سینک، حمام
© Veronika Raffajová

در ورودی یک اتاق کوچک کوچک و دو کمد توکار وجود دارد. یکی در یک صفحه تاریک فرو رفته است که در گوشه ای به یک کتابخانه می رود. دیگری در یک جعبه سبز رنگ قرار دارد. فضای مرکزی آشپزخانه با جزیره ای است که با پانل های برنجی پتینه کاری شده اندود شده است. این یک میز بتنی جامد دارد. سطح میز این جزیره به طرز ماهرانه ای منافذ پنه، برای چیزهایی مانند تفکیک ، های زیستی دارد. اتاق خواب پشت جعبه سبز قرار دارد. دارای سه ورودی است. تخته سر از دودکش عظیم موجود به ،وان جداکننده استفاده می کند. یک کتابخانه عبوری بین حمام اصلی و اتاق خواب وجود دارد.

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© Veronika Raffajová

نیمه دیگر آپارتمان بدون هیچ گونه ت،یم و جدایی است. فضایی برای یک اتاق ناهارخوری با فضای نشیمن وجود دارد. در این نیمه آپارتمان یک حمام کوچک نیز وجود دارد که یک سرویس بهداشتی برای بازدیدکنندگان است. ورودی حمام در هشتی آپارتمان است.

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، ویندوز
© Veronika Raffajová

نماهایی که پس از برداشتن ا،ر پارتیشن ها ایجاد می شود، گاهی اوقات تعجب آور است، به دلیل اتصال مواد بسیار زیادی که در آپارتمان استفاده می شود.

Letná Apartment / Markéta Bromová - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© Veronika Raffajová




منبع: https://www.archdaily.com/996779/letna-apartment-marketa-bromov،