اوه! خانه / معماری لورا اورتین


اوه! خانه / معماری لورا اورتین

اوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلی، پنجره
© دیوید فروتز

اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجرهاوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، حمام، میز، پنجره، دراوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلیاوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلیاوه!  خانه / معماری لورا اورتین - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1507 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، یونگ، Adobe Systems Incorporated، آر، لایت، آرتمیس، طراحی سیمان، استودیو گارا، نمادین، اینما پرولی، شورش، میراث، گروه Porcelanosa، رابرت مک نیل و همکاران، سنکال
اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
© دیوید فروتز

خانه شهری با خاطرات تابست،. آیا سبک «مدیترانه ای» می تواند قرائت جدیدی داشته باشد؟ آیا یک خانه شهری می تواند فضای تابست، را بدون قرار گرفتن در موضوعات زیبایی شناسی ارائه دهد؟

اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، حمام، میز، پنجره، در
© دیوید فروتز

ما به خواسته‌های مشتریان خود برای داشتن خانه‌ای تازه، دلپذیر و راحت با سازماندهی بسیار مدرن از اتاق‌ها، مصالح و هندسه‌ها، اما از ریشه‌های ما، توجه کردیم.

اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - تصویر 26 از 28
آ،ونومتری

دو ورودی بود اما تصمیم گرفتیم یکی از آنها را لغو کنیم، بنابراین دسترسی اکنون در وسط خانه است. خانه مانند نوعی مارپیچ (یا صدف دریایی)، حول یک مرکز منحنی سازماندهی شده است که شما را به داخل اتاق ها می کشاند. این مسیر از طریق یک فضای فشرده با رنگ سبز آکوامارین انجام می شود که وقتی به اتاق های مجاور “بیرون می روید” جلوه ای گسترده ایجاد می کند.

اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© دیوید فروتز
اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - تصویر 27 از 28
طرح – قبل از
اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - تصویر 28 از 28
طرح – بعد
اوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلی
© دیوید فروتز

در طول فرآیند طراحی، سبز “آکوامارین” تبدیل به رنگ طلسم خانه شد، مشتریان آنقدر آن را دوست داشتند که ما آن را به تمام فضاها بردیم و نقاط خاصی از مبلمان را پاشیدیم تا به یک طراحی داخلی متصل و دیالوگ برسیم.

اوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلی
© دیوید فروتز

یکی دیگر از موارد کلیدی گسترش تراس با یک بالکن کشویی منحنی بود، چیزی بسیار خاص که گوشه ای در فضای باز ایجاد می کند که واقعاً می خواهید باشید. گیاهان انتخاب شده ظاهری استوایی دارند و سقف کاشی های رنگین کم، انعکاس دریا را به ذهن متبادر می کند.

اوه!  خانه / Laura Ortín Arquitectura - عکاسی داخلی، حمام
© دیوید فروتز

در نهایت یک طرح ویژه برای اثر هنری روی دیوار اتاق غذاخوری ساخته شد. می‌دانستیم که درخشش، انعکاس یا چشم‌نوازی باید روی آن دیوار ظاهر شود تا فضای بزرگ اتاق نشیمن و غذاخوری را متعادل کند. یک نقطه ناپدید شدن خاص دیگر. برای این کار، ما با Garra Studio همکاری می کنیم که یک قطعه “مخصوص سایت” را طراحی و تولید می کند، OH! لامپ. این قطعه با درک بیننده از یک پروانه، یک حیوان دریایی یا یک قلب باز بازی می کند، بازتاب ها و بافت ها فضای هیجان انگیزی را در سراسر اتاق ایجاد می کنند.

اوه!  خانه / معماری لورا اورتین - عکاسی داخلی
© دیوید فروتز




منبع: https://www.archdaily.com/985637/oh-،use-laura-ortin-arquitectur،