آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH


آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 1 از 29
© ال،اندرا تیمپائو

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 2 از 29آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 3 از 29آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 4 از 29آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 5 از 29آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    85 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2018


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: EGGER، اجرا کن، خطی آینده ABB، بوش، IN-STYLE Hořovice sro، طراحی Kbeton، پلیری، استودیو نور رندل، Romotop Heat L
آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 6 از 29
با حسن نیت از COLLARCH

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هدف از بازسازی کلی آپارتمان ایجاد زمینه ای آرام و خنثی برای زندگی خانواده جوان بود که پس از آن با توجه به نیازها و سلیقه های فعلی آن را اشغال کند. وظیفه ایجاد یک فضای خالی بود که در آن تمام عملکردهای مورد انتظار از آپارتمان تکمیل شده در دیوارهایی که فضا را مشخص می کنند یکپارچه شوند. سیم‌کشی هوشمند، اتاق‌های انبار و سیستم‌های مبلمان برای اطمینان از تغییرپذیری قرارگیری ،اصر منفرد در آپارتمان، به‌طور محتاطانه در پالت سطوح متعادل با مواد و رنگ با جزئیات دقیق و مینیمالیستی تعبیه شده‌اند که می‌تواند با هر طیف رنگی یا سبکی در آینده مطابقت داشته باشد. صاحبان

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 25 از 29
آ،ونومتری

این آپارتمان در طبقه سوم یک خانه آجری چهار طبقه متعلق به دهه 1950 در یک منطقه مس، آرام در پراگ 4 واقع شده است.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 7 از 29
با حسن نیت از COLLARCH

تقاضای مشتری برای استاندارد بالای زندگی برای خانواده جوان و افزایش نیاز به راحتی صوتی اتاق های فردی منجر به بازسازی کامل آپارتمان شد. ما تمام لایه های اصلاحات اضافی ساختمان را از گذشته، گچ بی کیفیت و پارتیشن های آجری غیر باربر اضافی حذف کرده ایم. این تغییرات همچنین سیستمی از پانل های بتنی پیش ساخته سازه سقف را نشان داد که متعاقباً تعمیر شدند و به ،وان یک ،صر زیبایی شناختی متمایز از فضای داخلی تمام اتاق های جدید باقی ماندند.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 8 از 29
© ال،اندرا تیمپائو

چیدمان اصلی آپارتمان تا حدی تغییر یافته و با تعدادی اتصالات جدید بین اتاق ها غنی شده است، که جایگزینی برای راهرو مرکزی تشکیل می دهد و آزادی حرکت و کافی بودن نور روز را تضمین می کند.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 28 از 29
Floorplan اصل
آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 27 از 29
پلان پس از بازسازی

طراحی مینیمالیستی با جزئیات دقیق و پالت کاهش یافته، اما با دقت انتخاب شده از مواد و بافت، به شیک سقف بتنی اصلی را تکمیل می کند. سقف با یک شکاف عمیق متمایز از دیوارهای آپارتمان جدا شده است که از نظر نوری ناهمواری، مادی و وزن آن را برجسته می کند. مانند سایر ،اصر داخلی، زیبایی شناسی با عملکردی عملی دست به دست می شود. این کابل های ولتاژ پایین برای مکان های مختلف بلند،ای Hi-Fi در شکاف قرار می گیرند. نورپردازی داخلی به ،وان یک سیستم ریلی سه مداره طراحی شده است که بر روی سقف در اتصالات بین پانل های بتنی نصب شده و از تنوع در قرارگیری اتصالات نور مطابق با چیدمان واقعی آپارتمان اطمینان حاصل می کند. دیوارهای محیطی سفید و خنثی هستند و پایه های کف همسطح با سطح دیوار نصب شده اند. پایه ها قابل جابجایی هستند و فضایی را برای سیم کشی فراهم می کنند. دیوار باربر مرکزی استخوان ستون فقرات کل طرح آپارتمان را تشکیل می دهد. وجود و وزن آن توسط عملیات سطحی در بتن ریزی تاکید می شود.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 22 از 29
© ال،اندرا تیمپائو

از همین متریال برای سطح شومینه استفاده می شود که تقریباً حس مجسمه ای به آن می دهد. پارتیشن‌های جداکننده بین اتاق‌ها و راهرو – تا حد زیادی – با یک سیستم کابینت دو درب جایگزین شده‌اند که به لطف نجاری خاص، عایق صوتی با کیفیت بالا را به اتاق‌ها می‌دهد و در عین حال فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز را در آپارتمان فراهم می‌کند. . این راه حل عدم وجود مبلمان اضافی و مستقل را فرض می کند و به مالکان اجازه می دهد آپارتمان را مطبوع و خالی نگه دارند. لایه رویی پانل های جاذب آ،تیک کابینت های توکار توسط یک تخته روکش سوراخ شکل گرفته است که علاوه بر کاربری کاربردی، با یک ،صر زیبایی شناختی متمایز، فضای داخلی را تکمیل می کند. سطح روکش، همراه با پارکت های چوبی، کنترپوان نرم و دلپذیری را در برابر بافت خشن پانل های بتنی و بتن ریزی ایجاد می کند.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 21 از 29
© ال،اندرا تیمپائو

حمام ساخته شده در سایه های آبی و زرد عمداً با پالت رنگ اتاق های دیگر متفاوت است. اتاق نظافت و آرامش حسی بازیگوش و کودکانه ایجاد می کند که نقطه مقابل مورد نظر جدیت بقیه آپارتمان را تشکیل می دهد.

آپارتمان مینیمالیستی در پراگ / COLLARCH - تصویر 11 از 29
© ال،اندرا تیمپائو




منبع: https://www.archdaily.com/906157/minimalist-apartment-in-prague-collarch