جایگاه وکیل در ایران آوای رهنما-زبان وکیلی

حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره. 4- در جرائم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری است و رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، طرفین دعوی، باید وکیل خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح است، انتخاب کنند. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود.

این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است.

برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همه این مراحل بدون دانش حقوقی و تجربه حضور در دادگاه های خانواده امکان پذیر نخواهد بود و شانس شما را برای پذیرش دلایل تقاضا توسط قاضی کاهش می دهد. بنابراین اگر هزینه وکیل طلاق را متقبل نشوید، در نهایت باید شکست در پرونده را بپذیرید.

  • سایت وکیل از ما، بهترین و بزرگترین سایت مجله حقوقی در ایران است.
  • ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند.
  • آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند.
  • در مواردی که دعاوی کیفری جریان داشته و علی‌رغم ضروری بودن حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل یا نداشتن توانایی مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌است که در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود.
  • تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید.

همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید. وکلای سرشناسی مانند مهرانگیز کار، سعید دهقان، شهره اسفندیارپور، سید محمد سیف‌زاده، منیژه محمدی، محمد مقیمی، گیتی پورفاضل و محمد اولیایی‌فرد از جمله امضاکنندگان این بیانیه مجله وکیل هستند. وکلای امضاکننده این بیانیه که بیشترشان در ایران هستند، گفته‌اند اگرچه حکومتِ «همچنان غرق در توهم»، تصور می‌کند که می‌تواند «بزند و ببندد و بگیرد و بکشد و ساکت کند»، اما «سیل مردمی به ناچار دودمان چنین حاکمیتی را بر باد می‌دهد». 2-مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد .

بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

وکالت امور فضای مجازی

برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت. امیدوارم این مطالب مورد استفاده تان قرار گرفته باشد اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت کنید. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند. بنابراین در تمام امور حقوقی و مستند بر ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشند. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و … 4-طرح دعاوی باید بر علیه کلیه ایادی قبلی صورت پذیرد و منظور از ایادی افرادی است که در گذشته ملک را خرید و فروش نموده اند تا به آخرین خریدار برسد . 3-باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر می باشد مالکیت زمین مشخص گردد . پ) طبق قوانین ایران موجبی برای منع یا موقوفی تعقیب یا موقوفی اجرای مجازات یا سقوط آن نباشد. این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است.