خانه فارنهام / معماران فومن


خانه فارنهام / معماران فومن

Farnham House / Foomann Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، چوب، کانتر، صندلی، تیر
© Willem-Dirk du Toit

خانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی خارجی، نماFarnham House / Foomann Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، قفسه بندی، پنجره، صندلی، تیرخانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی داخلیFarnham House / Foomann Architects - عکاسی خارجی، در، آجر، نما، پنجره، پاسیوخانه فارنهام / معماران فومن - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی خارجی، نما
© Willem-Dirk du Toit

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. فارنهام خانه یک تصویرگر، شریک سازنده اش و سه فرزند ،دسالشان است. مشتریان فومن را استخدام ،د تا فضایی را برای خانه آجری خود طراحی کند، با آشپزخانه، غذاخوری، و ،مت نشیمن در طبقه پایین و اتاق مطالعه یا مهمان در طبقه بالا. این ،د جمع و جور، فضای داخلی آرام و مستحکم را با فضاهای متنوع، نور طبیعی، اتصالات در فضای باز و مناظر سراسری ارائه می دهد.

Farnham House / Foomann Architects - عکاسی خارجی، در، آجر، نما، پنجره، پاسیو
© Willem-Dirk du Toit
خانه فارنهام / معماران فومن - تصویر 14 از 15
پلان – طبقه همکف
خانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی داخلی، میز، مبل، صندلی
© Willem-Dirk du Toit

ورودی اکنون به داخل خانه منتقل شده است و از طریق یک مسیر باغ محوطه سازی شده در امتداد کنار خانه قابل دسترسی است. یک در صورتی روشن به سمت ،مت داخلی باز می‌شود، جایی که نازک کاری ورودی را مرتب نگه می‌دارد و گذرگاه ورودی منظره‌ای از پلکان مارپیچ و حیاط پر از نور را ارائه می‌دهد. رنگ اسپری فلورو صورتی و رنگ های روشن دیگر حس بازیگوشی و سرگرم کننده مشتریان را منع، می کند.

Farnham House / Foomann Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، قفسه بندی، پنجره، صندلی، تیر
© Willem-Dirk du Toit

اضافه شده در طبقه همکف یک حجم آجری است که شامل ورودی، آشپزخانه، ناهارخوری و سالن است. یک نمای بتنی – نقطه افتخار مالک / سازنده – درهای شیشه ای بزرگ را قاب می کند، نور شمالی را به فضای نشیمن می آورد و فضای داخلی را به بیرون متصل می کند. این نمایش یک صندلی در باغ فراهم می‌کند و باید جلوی آفتاب تابست، را بگیرد، همچنین برای پرده‌ها و یک صفحه پرواز قابل اجرا تخفیف می‌دهد.

Farnham House / Foomann Architects - عکاسی داخلی، میز، نورپردازی، پنجره، پرتو
© Willem-Dirk du Toit

طبقه اول با پوشش چوبی شامل یک اتاق مطالعه/مهمان است و فضای خالی بالای اتاق خانواده را در بر می گیرد. مشتریان فضای خالی را به فضای اضافی طبقه بالا ترجیح دادند زیرا کیفیت و تجربه اتاق را افزایش می دهد و نور، بلندی و چشم اندازهای بیشتری را به آن القا می کند. شیشه های سطح بالا در شرق، آشپزخانه و ناهارخوری را در نور قرار می دهند، با یک پنجره باز شونده برای تصفیه هوای گرم. جزئیات چوبی در اطراف فضای خالی، بافت و گرما را فراهم می کند، به ویژه هنگامی که در شب روشن می شود.

خانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی داخلی، پله ها، هندریل
© Willem-Dirk du Toit
خانه فارنهام / معماران فومن - تصویر 15 از 15
پلان – طبقه 1

جزئیات دقیق در آشپزخانه همچنان آرام و سخت است. نیمکت بافت خا،تری تاندرا سطحی مستحکم برای مقاومت در برابر استفاده روزانه سه کودک فراهم می کند. انبار در داخل نازک کاری روکش بلوط در امتداد کنار اتاق با کشش های عمودی م،وطی تمام طول قرار دارد. در دیوار مقابل، یک بوفه تعبیه شده در فضای ذخیره سازی اضافی فراهم می کند و دیوار تصویر پر جنب و جوش مشتریان را محکم می کند.

قفسه های باز، پله های مارپیچ و دیوارهای آجری سفید، نور و باز بودن را در کنار حیاط حفظ می کنند و نقطه گذار به فضاهای دیگر را تشکیل می دهند. پله ها به اتاق مطالعه/مهمان منتهی می شوند، در حالی که دیوار آجری سفید پشت خانه اصلی را با ورودی اتاق خواب و حمام مشخص می کند.

خانه فارنهام / معماران فومن - عکاسی داخلی
© Willem-Dirk du Toit

سه اتاق خواب در جلو حفظ و تجدید شده است و حیاط نور را به اتاق خواب مجاور فیلتر می کند. یک سرویس بهداشتی در کنار اتاق خواب مشتریان تعبیه شده است و یک حمام مش، جدید برای کودکان و مهمانان طراحی شده است. مدخل قبلی اکنون یک مطالعه کوچک است که می توان آن را مسدود کرد.

با 65 متر مربع مساحت، طبقه همکف جمع و جور است اما فضایی متنوع و کاربردی مملو از نور طبیعی، چشم‌اندازهای بیرونی و شخصیتی بازیگوش را برای مشتریان و خانواده‌شان ارائه می‌دهد.

Farnham House / Foomann Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، باغ
© Willem-Dirk du Toit




منبع: https://www.archdaily.com/999042/farnham-،use-foomann-architects