خانه مارینیو دا سرا / Vazio S/A


خانه مارینیو دا سرا / Vazio S/A

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونی
© د،ل منصور

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونیMarin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، آجر، تیرMarin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، پرتو، پنجرهMarin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلیMarin، da Serra House / Vazio S/A - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    110 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آهن و فولاد فرگال، کارخانه نور، چوب کوه، جوهرهای مرج،


  • معمار اصلی:

    کارلوس ام تی،یرا

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ
© د،ل منصور

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه Marin، da Serra (MS) در منطقه روستایی Serra da Moeda، یک اثر طبیعی که توسط میراث ،تی میناس گرایس فهرست شده است، واقع شده است. این سایت متعلق به یک خانواده دهق، است که از قرن نوزدهم در این منطقه زندگی می کنند و دارای باغی با درختان موز، درختان انبه و باغ های بامبو است.

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونی، آجری
© د،ل منصور

نقطه برجسته خانه، پره های بامبو است که تمام محیط ساختمان را احاطه کرده است (به جز نمای ج،ی که نور خورشید را دریافت نمی کند). پنجره‌های اتاق‌ها، رو به غرب یا شرق، با بافت بامبو محافظت می‌شوند، ،صری طبیعی که در سراسر منطقه فراوان است. بامبو در محل با حمام بورا، و اسید بوریک، یک روش رایج نگهداری، به دلیل مؤثر بودن و سمیت کمتری نسبت به سایر نگهدارنده‌های چوب، پیش تیمار شد. حمام یک اثر ،ه کش، قارچ کش و ضد آتش ایجاد می کند.

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، آجر، تیر
© د،ال منصور
Marin، da Serra House / Vazio S/A - تصویر 18 از 22
طرح
Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، چوب، ستون
© د،ل منصور

از نظر زیست محیطی، است،اج بامبو مضر نیست، زیرا چمن غول پیکر در عرض حدود سه سال به اندازه رضایت بخشی می رسد و در مناظر داخلی برزیل بسیار رایج است، جایی که در نرده ها، نرده ها و سقف ها استفاده می شود. همچنین میزان صرفه جویی در استفاده از آن و همچنین دوام آن در صورت برخورد صحیح به این حساب اهمیت دارد.

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره
© د،ل منصور
Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونی، آجری، نما
© د،ل منصور

بالکن مشرف به دره ای زیبا در شمال است و دریچه های آن به سمت چشم انداز باز می شوند یا از آفتاب بی امان بعدازظهر محافظت می کنند. دال از آجر و ،اصر پیش ساخته ساخته شده و با کاشی ترموآ،تیک ساندویچ ذوزنقه ای سقف پوشیده شده است. پنجره های از پیش مونتاژ شده از اکالیپتوس و درب ها از ام دی اف ساخته شده اند.

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی داخلی، بیم
© د،ال منصور
Marin، da Serra House / Vazio S/A - تصویر 19 از 22
بخش ها

صاحب خانه که اکنون بازنشسته شده بود، چهار دهه به ،وان آشپز در بلو هوریزونته کار کرد و منابع ساخت و ساز توسط کارفرمایان سابق او اهدا شد. این خانه با نیروی کار محلی ساخته شد و همه آنها در منطقه Marin، de Serra (شهرداری Moeda، MG) ،ن بودند. دارای دو اتاق خواب، سوئیت، سرویس، اجاق ،می، بالکن و 110 متر.2 منطقه ساخته شده هزینه آن در هر متر2 پایین‌تر از مرجع CUB-MG برای مسکن تک‌خانواره‌ای محبوب، 2074.00 R$ بود.

Marin، da Serra House / Vazio S/A - عکاسی بیرونی، آجری، نما
© د،ل منصور




منبع: https://www.archdaily.com/995293/marin،-da-serra-،use-vazio-s-،