خانه چمنی / BLDUS | آرک دیلی


خانه چمنی / BLDUS - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© یو کول

خانه چمن / BLDUS - عکاسی بیرونی، در، پنجره، باغ، جنگلخانه چمنی / BLDUS - عکاسی بیرونی، چوب، پنجره، نما، باغخانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، آجر، تیرخانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، میز، پنجره، در، صندلی، تیرخانه چمنی / BLDUS - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    700 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2019


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: سیستم دیوار اصلی BamCore https://www.bamcore.com/، کالیبامبو، د،ل تروف، تامین ناودان، مزرعه بید زنده ، چوب ملخ، پنجره های سه جداره چوبی Loewen https://www.loewen.com/، لونوس ERV، ReSawn Timber Co Monogatari Charred Cypress




خانه چمن / BLDUS - عکاسی بیرونی، در، پنجره، باغ، جنگل
© یو کول

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه چمنی یک سازه لوازم جانبی پلاتین LEED است که در پشت یک خانه ویکتوریایی به تازگی بازسازی شده در سال 1892 در محله تاریخی آنا،تیا واشنگتن دی سی ساخته شده است. ساخت قاب چوبی

خانه چمنی / BLDUS - عکاسی بیرونی، چوب، پنجره، نما، باغ
© یو کول
خانه چمن / BLDUS - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ، پرتو
© یو کول

خانه چمن اولین ساختمان بامبو منطبق بر قو،ن در ساحل شرقی و لقمه ای امیدوار کننده در جستجوی مصالح ساختم، مقرون به صرفه، باکیفیت و سالم است. تغییرات در کد منطقه‌بندی شهر، ساخت این فضای استودیو حیاط خلوت را امکان‌پذیر کرد، فضای کاری برای BLDUS فراهم کرد، فضایی را در خانه تاریخی که قبلاً به ،وان فضای خانه-دفتر کار می‌کرد آزاد کرد و رفت‌وآمدهای روزانه را کوتاه کرد.

خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، آجر، تیر
© یو کول
خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، میز، قفسه بندی، صندلی، پرتو
© یو کول
خانه چمنی / BLDUS - تصویر 25 از 26
طرح

خانه چمن اصول محیط ساخته شده را زیر سوال می برد و در عین حال ریشه در زیبایی شناسی و صنایع دستی سنتی را حفظ می کند. خانه چمن که به همان اندازه برای لمس دست و بوییدن بینی برای دیدن چشم طراحی شده است، از ،نانش می خواهد که در رابطه خود با هوا، آب، نور خورشید و زمین تجدید نظر کنند.

خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، پرتو، صندلی
© یو کول
خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی، پرتو
© یو کول

خانه علف‌ها که در روبه‌روی خانه فردریک داگ،، در محله‌ای که توریست‌ها به آن رفت و آمد می‌کنند اما خشونت‌آمیز است، قرار دارد، گواهی بر حقوق همگان برای داشتن یک زندگی سالم است. خانه چمن در میان جامعه ای ساخته شد که در حال یادگیری معماری و توسعه هستند تا از آینده ای بهتر برای خود و محله خود دفاع کنند.

خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، میز، پنجره، در، صندلی، تیر
© یو کول

از این نظر، خانه چمن نموداری از ممکن است، ساخته شده به ،وان راهی برای یادگیری در مورد پتانسیل سیستم های سالم در کنار همسایگان کنجکاو ساختمان. در اطراف آنا،تیا، پروژه‌های مسکن عمومی در مقیاس بزرگ با تاریخچه رشد کپک، هجوم آفات و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی وجود دارد. خانه چمن راه جدیدی را به جلو پیشنهاد می کند.

خانه چمن / BLDUS - عکاسی داخلی، پرتو
© یو کول

خانه چمن کاوشی در اقتصاد مصالح ساختم، تمیز و سالم است. خانه علف‌ها در سایه‌های پایتخت کشور، اثبات مفهومی برای سیستم قاب‌بندی BamCore، واحدهای سنگ‌تراشی عایق‌شده Omniblock، و عایق‌های پشم ،ی، و به نمایش گذاشتن مواد زیبای محلی از طریق جزئیات دقیق ساخته شده است.

خانه چمن / BLDUS - عکاسی بیرونی، ویندوز
© یو کول
خانه چمنی / BLDUS - عکاسی داخلی، چوب
© یو کول

این معماری مزرعه به سرپناه مردم را دعوت می‌کند تا بفهمند مصالح ساختمان از کجا منشأ می‌گیرند، چگونه به محل می‌رسند، چگونه پردازش می‌شوند، و چگونه زم، که ساختمان در نهایت برچیده می‌شود، دفع می‌شوند. خانه چمن به این پرسش می‌پردازد که «پاک» و «سالم» در معماری امروز و آینده چه م،ایی می‌تواند داشته باشد – برای انسان‌ها، سایر گونه‌ها و برای زمین.

خانه چمنی / BLDUS - عکاسی خارجی، نما
© یو کول




منبع: https://www.archdaily.com/994952/gr،-،use-bldus