ساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل


ساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل

ساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی
© کوین اسکات

ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی خارجی، نما، پنجرهساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی خارجی، نما، پنجرهساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی داخلیساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، میز، صندلیساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    56000 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: پارکل، پرودما، لایتولیر، نورپردازی 3G، روشنایی ANP، سقف های چوبی آ،تیک، روشنایی محور، کاشی فرش، Cembrite، دیوارپوش های نمدی، کا،یپ، کیس و هودهای آزمایشگاهی، سقف آزمایشگاه، میزهای آزمایشگاهی، کفپوش آزمایشگاه، اسنورکل های آزمایشگاهی، MaxiTherm، درب های زنجیر چند پانل، پاکت ساختمان Oldcastle



ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کوین اسکات

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. نسل بعدی STEM. ساختمان علوم میان رشته ای (ISB) در دانشگاه وسترن واشنگتن در بلینگهام، واشنگتن برای نمایش نسل بعدی ساختمان STEM پیش بینی شده است. ISB عمداً از درون و بیرون شفاف است و علم و یادگیری را برای الهام بخشیدن به یک محیط تعاملی با ک،‌های آموزشی فعال، آزمایشگاه‌های آموزشی و حوزه‌های همکاری دانش‌آموزان به نمایش می‌گذارد. یک پله ارتباطی کار گروهی و همکاری را در سراسر ساختمان فعال می کند. همه اینها برای کمک به دانش آموزان در ارتباط با یکدیگر و اساتید خارج از ک، انجام می شود.

ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کوین اسکات
ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی داخلی، پله ها، نما
© کوین اسکات

پیچ و تاب. پوشش بیرونی ISB از سیمان کامپوزیت صفحه باران الهام بخش بیان یکپارچه چشمگیر دو حجم است که در باد می پیچند در پاسخ به چارچوب اصلی و جدیدتر پردیس. در یک شیب، حجم‌های پیچ‌خورده یک نمای بزرگ و کنسولی را تشکیل می‌دهند که یک منطقه بیرونی محافظت‌شده در امتداد راهرو ایجاد می‌کند و در عین حال دروازه‌ای را از منطقه پردیس ورزشی و تفریحی به محوطه اصلی مدرسه ایجاد می‌کند.

ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی داخلی
© کوین اسکات
ساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© کوین اسکات

توده ساختمان به صورت یک بند انگشت قرار گرفته است که دو طبقه پایینی آن از دو طبقه بالا پیچ خورده است تا یک ساختمان مرکزی بر روی تپه ای ایجاد شود که به ،وان پایه و اساس منطقه STEM در حال رشد مدرسه عمل می کند. ساختمان های اضافی را می توان به شمال و ج، اضافه کرد. در ضلع شمالی ساختمان، روکش صفحه باران چوبی، نمای بیرونی ISB را گرم می کند که آن را بیشتر به محوطه اصلی دانشگاه متصل می کند. این تنها مسیر قابل دسترسی بیرونی از انتهای ج،ی پردیس است که بر اهمیت آن در شبکه بزرگتر عابر پیاده افزوده است. یک پل همچنین ISB را به یک ساختمان زیست شناسی موجود متصل می کند.

ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - تصویر 11 از 17
سطح 1

کوله پشتی و پایداری. ساختمان و سایت اجزای مهم ا،یستم پردیس، از نظر آموزشی و محیطی، برای اتصال مردم به مکان هستند. سیستم‌های بوم‌شناختی محلی از طریق یک جنگل بومی بازسازی‌شده، ماسه‌سنگ استفاده‌شده مجدد از سایت، و ویژگی آب طوفان با دیواره‌ای گیاهی در سمت شمالی ساختمان بیان می‌شوند. درختان جابجا شده توسط ساختمان نجات یافتند و مجدداً برای احیای جریان در رودخانه Nooksack در نزدیکی و بخشی به ،وان نشستن در امتداد مرکز ،ید عابر پیاده مورد استفاده قرار گرفتند.

ساختمان علوم بین رشته ای / Perkins&Will - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© کوین اسکات

سایبان‌ها به نور طبیعی اجازه می‌دهند تا به اعماق ساختمان به مناطق همکاری و ک،‌های درس برسد و در عین حال از افزایش گرما که یک ،صر کلیدی طراحی در کاهش EUI است، محافظت می‌کند. پایان داخل ساختمان تمیز و ساده است، با کف های بتنی صیقلی که فضاهای آموزشی مختلف را به هم متصل می کند. بام سبز نمایشی بسیار بصری از مدیریت آب باران و اهمیت پایداری همراه با آب هدایت شده از بام مرتفع به bioswale بومی کاشته شده در ضلع شمالی ساختمان است.

ساختمان علوم میان رشته ای / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© کوین اسکات

این پروژه با هدف قرار دادن رویکردهای پایدار، مانند بهینه سازی مصرف انرژی و آب، رتبه طلایی LEED را دنبال می کند. استفاده مجدد از مواد؛ کاهش آلودگی نوری با شب تاریک و روشنایی کم شمع. تشویق حمل‌ونقل جایگزین با ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی، و منحرف ، 85 درصد ،‌های ساختم، از محل‌های دفن ،.

ساختمان علوم میان رشته ای / Perkins&Will - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© کوین اسکات




منبع: https://www.archdaily.com/994780/in،isciplinary-sciences-building-perkins-and-will