سرویس های بهداشتی کاسا دا ماتا / لویزا جونگ آرکیتورا 360


سرویس های بهداشتی کاسا دا ماتا / لویزا جونگ آرکیتورا 360

دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، پنجره، جنگل
© گابریل کنراث

سرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی بیرونی، جنگل، عرشهسرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، عرشه، جنگلسرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، جنگلسرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، جنگلدستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

سرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی بیرونی، جنگل، باغ
© گابریل کنراث

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. چشم انداز طبیعی قهرمان اصلی این مداخله 115 متر مربعی است. این پروژه از نیاز به ایجاد زیرساخت برای فضای رویداد Casa da Mata، واقع در ملک بیش از 20 هکتار از هتل Parador Hampel، در سائو فرانسیسکو دو پائولا – RS ناشی شد. مک، که در وسط جنگل بومی قرار دارد، محیطی برای رویداد غذایی A Ferro e Fogo است که هر هفته برگزار می شود. و همچنین صحنه ای برای رویدادهای خصوصی است.

دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - تصویر 18 از 24
طرح طبقه همکف
دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، جنگل، پرتو
© گابریل کنراث

چالش، قرار دادن مجموعه‌ای از توالت‌ها بود که می‌توانست به رویدادها کمک کند و به ،وان فضایی برای تجربه، تجدید هویت و احترام به طبیعت به هتل اضافه می‌شد. برای این منظور، طراحی معماری در کاشت، فرم ها و مصالح آن بر اساس درک پتانسیل طبیعی مکان بود. نقطه شروع این تعریف بود که پوشش گیاهی موجود حفظ خواهد شد و این پیشنهاد باید با محیط طبیعی سازگار شود.

دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، پنجره، جنگل
© گابریل کنراث

در اطراف یک درخت آروکاریا با شکوه، یک سکوی مدور برافراشته از سطح زمین را پیشنهاد کردیم و مسیرهای پیاده‌روی که وارد جنگل می‌شوند و کاربر را به محل مداخله انتخابی می‌برند، ردیابی می‌شوند. به صورت نیم دایره، احجام چوبی که واحدهای بهداشتی را نگه می دارند چیده شده اند. اینها به ،ه خود به صورت جداگانه برای تسهیل توزیع طرح در بین درختان طراحی شدند. و دارای شکل ذوزنقه ای هستند که در سمت لعاب دار رو به جنگل پهن می شوند و حریم خصوصی و نمای انحصاری از داخل هر کابین را ارائه می دهند. در انتهای نیم دایره مجموعه ای از دستشویی ها قرار دارد که در یک حرکت ساده، محیط سبز رنگ را در کنار صورت کاربر منع، می کند. سایت فاقد پوشش داخلی است که باعث ایجاد حدود فضاهای ساخته شده و باز می شود.

سرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، جنگل
© گابریل کنراث
دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیر، عرشه، جنگل
© گابریل کنراث
دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - تصویر 23 از 24
آ،و
سرویس بهداشتی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی خارجی، جنگل
© گابریل کنراث

این پروژه به دنبال گفتگو با طبیعت و تقلید آن از طریق فضای زندگی است که در طول زمان تغییر می کند. گذر ساعت ها با بازی نور و سایه در حجم ها درک می شود و همچنین گذر روزها در بافت ها و رنگ های مصالح پذیرفته شده مشهود است. این فضا دعوتی برای اتصال مجدد است. دعوتی برای بازنگری در رابطه بین هستی، طبیعت و معماری.

دستشویی Casa da Mata / Luiza Jung Arquitetura 360 - عکاسی بیرونی، جنگل، نرده
© گابریل کنراث




منبع: https://www.archdaily.com/996377/casa-da-mata-restrooms-luiza-jung-arquitetura-360