لزلی لوکو، متصدی دوسالانه معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال جدید پادشاه چارلز شناخته شد.


،لی لوکو، متصدی دوسالانه معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال جدید پادشاه چار، شناخته شد.

،لی لوکو، متصدی دوسالانه معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نو پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 1 از 5
لسلی لوکو اثر جاکوپو سالوی. تصویر از بینال ونیز

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

در روز جمعه، پادشاه چار، سوم این را منتشر کرد فهرست افتخارات سال نو 2023با قدرد، از ،، که در بریت،ا خدمات یا دستاوردهای مثال زدنی در زمینه های خود نشان داده اند. ،لی لوکو، معمار، آکادمیک و رمان‌نویس غنی اسکاتلندی، از جمله ،، است که به دلیل خدماتش در معماری و آموزش، به ،وان دفتر سفارش امپراتوری بریت،ا (OBE) معرفی شده است. در دسامبر 2021، ،لی لوکو به ،وان متصدی هجدهمین نمایشگاه بین المللی معماری – La Biennale di Venezia، که از شنبه، 20 می تا یکشنبه، 26 نوامبر 2023 برگزار می شود، معرفی شد.

،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 2 از 5،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 3 از 5،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 4 از 5،لی لوکو، متصدی دوسالانه معماری ونیز 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 5 از 5،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصاویر بیشتر

“بیش از هر زمان دیگری، آموزش معماری اهمیت دارد، و من عمیقاً تحت تأثیر این شناخت قرار گرفتم” – ،لی لوکو.

،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 2 از 5
غرفه مرکزی جیاردینی، ع، فران،کو گالی. تصویر از بینال ونیز

موسس دانشکده معماری در سال 2015 در ژوهانسبورگ و موسسه آینده آفریقا، در سال 2021 در آکرا، ،لی لوکو یک مربی مشهور با چندین موقعیت تدریس در سراسر جهان است، به ویژه در ژوهانسبورگ، لندن، آکرا و ادینبورگ. او از طریق تدریس خود، آگاهی را در مورد موضوعات مهمی مانند هویت فرهنگی و نژادی، فرهنگ مش، شهرها و مسیر پذیرش تنوع افزایش می دهد.


مقاله مرتبط

“هویت فرهنگی محور معماری است”: در گفتگو با لسلی لوکو


موقعیت او در بحث معاصر در مورد معماری از تجربه زندگی او در قاره ای که به طور فزاینده ای به آزمایشگاه آزمایش و پیشنهاد برای کل جهان معاصر تبدیل می شود، مشخص شده است، همانطور که توسط روبرتو سیکوتو، رئیس La Biennale di Venezia به رسمیت شناخته شده است. همین تجربه و کار لوکو در مورد “آفریقا به ،وان آزمایشگاه آینده” بر انتخاب ،وان برای این نسخه از نمایشگاه دوسالانه ونیز تأثیر گذاشته است: آزمایشگاه آینده. موضوع، قاره آفریقا را به ،وان قهرمان آینده در نظر می گیرد، به ،وان «جایی که در آن همه این پرسش های برابری، نژاد، امید و ترس به هم نزدیک می شوند و به هم می پیوندند».

،لی لوکو، متصدی بینال معماری ونیز در سال 2023، در فهرست افتخارات اولین سال نوی پادشاه چار، شناخته شد - تصویر 4 از 5
کوردری 2 – جولیو اسکیلاچیوتی. تصویر از بینال ونیز

پیرو سنت سالانه، فهرست افتخارات سال نو پادشاه چار، سوم بیش از 1100 نفر از سراسر کشور شامل سیاستمداران، موسیقی‌دانان، ورزشکاران و فعالان محیط‌زیست را نشان می‌دهد. دیگر برندگان در زمینه معماری عبارتند از Inderpaul Singh Johar، یکی از بنیانگذاران Dark Matters Laboratories. پروفسور پاملا پاملا بومونت رابرتسون، FRSE، متصدی گا،ی هنر هانتری، دانشگاه گ،کو. و کاتلین الیزابت مکلین، از معتمدین صندوق میراث معماری.




منبع: https://www.archdaily.com/994491/lesley-lokko-the-curator-of-the-2023-venice-architecture-biennale-recognized-in-king-charles-first-new-year-،nours-list