مادوویلا – خانه بتنی / KNAssociates


مادوویلا – خانه بتنی / KNAssociates

مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© تجاس شاه

Madhuvilla - The Concrete House / KNAssociates - عکاسی بیرونی، نما، نردهمادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پنجرهمادوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پله هامادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنمادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    20270 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: گروهه، آکارا، استودیو انکوار، پنجره، سنگ مرمر جین، کهندلوال، کیک 7، میتسوبیشی، روتولایت

  • معماران اصلی:

    نارندرا جوشی، پریتش پاتل



Madhuvilla - The Concrete House / KNAssociates - عکاسی بیرونی، نما، نرده
© تجاس شاه

در آغوش گرفتن جذابیت ،اصر یکپارچه بتنی و ال،ای منحصربه‌فرد بر روی RCC آشکار با مفهوم سیالیت در سراسر سازه. حس بی رحمی خام بتن ا،پوز توجه زیادی را در صنعت طراحی جه، به خود جلب کرده است. مواد اولیه مانند بتن، فولاد و شیشه های معماری جذابیت بی دردسری را تداعی می کنند، چیزی که افراد رده بالا به آن توجه دارند. خانه های بتنی به سرعت به ،وان راه حل های مسکن شیک، کاربردی و همه کاره ظاهر شده اند که می توانند با مناظر و محیط های مختلف سازگار شوند.

مادوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پله ها
© تجاس شاه
Madhuvilla - The Concrete House / KNAssociates - تصویر 20 از 26
پلان – طبقه 1
مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پنجره
© تجاس شاه

تعیین یک معیار جدید در سازه های بتنی ما است MadhuVilla – خانه بتنی! این خانه 20040 فوت مربعی است که در وادودارا (گجرات) واقع شده است که با س، خود آرامش خاطر را ایجاد می کند. دهانه‌های شیشه‌ای بزرگ، ارتفاع جلویی را به باغ جلویی و ،مت‌های پشتی را به باغ مربوطه متصل می‌کنند تا یک فضای سبز پیوسته ماورایی ایجاد کنند. مناظر ظریف به طراحی داخلی ظرافت می بخشد.

مادوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پله ها
© تجاس شاه
مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© تجاس شاه

خارجی – این پروژه تلفیقی ذوق‌آمیز از ،اصر زیبایی‌شناختی قدیمی و جدید را منع، می‌کند به طوری که محیط حاصل واقعاً منحصربه‌فرد است. ویژگی های ذاتی ویلا با باز ، پلان بزرگ آن – سقف های بلند – زنده می شود. دیوارهای RCC در معرض، دیوارهای RCC طرح‌دار، و باغ‌های محوطه‌سازی‌شده. این ویلای خصوصی که در منطقه مستعد سیل قرار دارد، بر روی یک ازاره برجسته ساخته شده است. علاوه بر این، ازاره برجسته نیز به حفظ حریم خصوصی ویلا کمک می کند.

مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
© تجاس شاه
Madhuvilla - The Concrete House / KNAssociates - تصویر 21 از 26
پلان – طبقه 2

فنستراسیون شیشه ای بزرگ اجازه می دهد تا نور از طریق طرح عبور کند و توجه را به سطوح ناتمام جلب کند. منطقه بندی و چیدمان در ویلا به گونه ای به هم ریخته شده است که در هر زمان و هر کجا که بنشینید نباید وسعت مناظر سبز را از دست داد. طبقه همکف ساختمان یک پارکینگ بزرگ است. یک ساختار پس کششی برای جلوگیری از ستون هایی با عرض 50 فوت استفاده می شود. یک آلاچیق در طراحی شبکه باز یک مسیر ورودی رویایی به ویلا را ارائه می دهد. ورودی طبقه اول با پله های زیبا و چشم انداز کناری با برش های دایره ای متمایز با نقاشی های دیواری آویناش گوندالیا مزین شده است.

مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، پنجره
© تجاس شاه
مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره، تیرآهن، اتاق خواب
© تجاس شاه

راه پله – این پلکان است که تجسم این است که چرا این ویلا در طراحی داخلی خود یک پله بالاتر از بقیه است. راه پله ،صر اصلی خانه است – هم از نظر ساختاری و هم از نظر زیبایی. این یک ساختار پرواز RCC بدون هیچ گونه پشتیب، خارجی است. راه پله دایره ای RCC در معرض دید یکی از اولین چیزهایی است که با ورود به این خانه متوجه آن خواهید شد. پاساژ با کفپوش کوتا سبز و طرح کوتا چند رنگ زیبایی این فضا را بیشتر کرده است. این الگو به گونه ای طراحی شده است که ارتباط بصری با ال،ای RCC در معرض در سراسر خانه ایجاد می کند. صفحه ف،ی بین کابین راه پله و نشیمنگاه خانواده افزوده زیبایی به فضا است.

مادوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی داخلی
© تجاس شاه

این حس حریم خصوصی را ایجاد می کند، در حالی که هنوز هم اجازه می دهد تا احساس فضای باز داشته باشید. یک آج چوبی ساده و نرده‌های ف،ی و چوبی در دو طرف راه پله با یک فاکتور “وای” با لوستر متمرکز و زیبای Skylight توسط Kaanch – Heman، Patwa Shah به سمت بالا قرار گرفته است.

مادهوویلا - خانه بتنی / KNAssociates - عکاسی بیرونی، ویندوز
© تجاس شاه




منبع: https://www.archdaily.com/999942/madhuvilla-the-concrete-،use-kn،ociates