نوار صوتی آفیس / DDconcept


نوار صوتی آفیس / DDconcept

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، نما
© هیرویوکی اوکی

Thanh Giong Office / DDconcept - عکاسی خارجی، ویندوز، نمادفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی خارجی، نما، نیمکتدفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پرتو، صندلی، پنجرهدفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، کمد، پرتوThanh Giong Office / DDconcept - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    160 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. دفتر Thanh Giong یک فضای کاری برای افراد مبتکر و صنعتگران متخصص در مواد بامبو است. این دفتر در یک منطقه مس، در شهر هوشی مین با نمای رو به غرب واقع شده است.

Thanh Giong Office / DDconcept - عکاسی خارجی، ویندوز، نما
© هیرویوکی اوکی

زمین برای مدت کوتاهی اجاره داده شده است و در دو طرف خانه همسایه دارای فونداسیون و دیوار است. معمار راه حل سازه فضا-،پایی را انتخاب کرد که از سیستم های قاب فولادی م،ار با اندازه 1.2 متر ساخته شده بود. ساختمان می تواند بدون دیوار در دو طرف بایستد و از دیوار موجود خانه همسایه استفاده کند. علاوه بر عملکرد بلبرینگ، سیستم مدل آهنی نیز ،اصر داخلی مانند قفسه های نمایش، میز و قفسه کتاب است. مرز بین معماری و فضای داخلی مبهم است. مواد اولیه این پروژه، مانند فولاد و مواد طبیعی (چوب، بامبو، و برگ‌های Gleicheniaceae) سازگار با محیط زیست هستند و قابل بازیافت هستند.

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی خارجی، نما، نیمکت
© هیرویوکی اوکی
Thanh Giong Office / DDconcept - تصویر 19 از 25
نمودار سایت

از آنجایی که آب و هوای گرمسیری با نور مستقیم خورشید از غرب زیاد بود، معمار راه‌حل‌های طراحی را انتخاب کرد که با زمینه سازگاری داشت تا یک میکروکلیم راحت در سرتاسر ساختمان ایجاد کند و همچنین در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی
© هیرویوکی اوکی
Thanh Giong Office / DDconcept - تصویر 21 از 25
پلان – طبقه همکف
دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، کمد، پرتو
© هیرویوکی اوکی

نمای ساختمان دارای پانل های دیواری متخلخل بامبو است که توسط صنعتگران محلی ساخته شده است. سقف دارای یک لایه ،ایه از برگ های Gleicheniaceae است – یک ماده محلی با یک لایه هوا در داخل. یک فضای بافر برای کاهش گرمای محیط بیرون ایجاد می کند. دیوارهای بامبو، درختان و سیستم سقف دو لایه به ،وان سپرهای ارگ،ک با عملکردهای زیادی در نظر گرفته می شوند: کاهش گرد و غبار. لغو شدن سر و صدا؛ آفتابگیر; عایق دما و حفاظت خصوصی

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، پرتو، صندلی، پنجره
© هیرویوکی اوکی
Thanh Giong Office / DDconcept - تصویر 23 از 25
پلان – طبقه 1
Thanh Giong Office / DDconcept - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© هیرویوکی اوکی

طبقه همکف شامل باغ، سالن پذیرایی، آتلیه و سایر فضاهای فرعی می باشد. حیاط و راهرو مناطق حائل (فضای انتقالی) برای کاهش گرمای محیط بیرون، کاهش تابش نور خورشید و همچنین ایجاد آب و هوای خنک و نور ملایم هستند که بر هویت معماری استوایی تأکید می‌کند. معماران برای افزایش تعامل بین مردم و طبیعت، مناظری از فضاهای سبز ایجاد ،د که به آرامش و ارتباط با طبیعت کمک کرد. سیستم سقف شیبدار با یک فضای بزرگ حک شده است، مانند یک قاب ع، که سایه های آسمان را نشان می دهد که با توجه به زمان های مختلف روز و فصول سال تغییر می کند. این آتلیه نه تنها محل کار صنعتگران است، بلکه مک، برای سازماندهی کارگاه ها و نمایش و نمایش محصولات طراحی شده از بامبو است. پلان این منطقه به دلیل سیستم سازه ،پایی فضایی آزاد شده است، فضایی را تضمین می کند و انعطاف پذیری برای تغییر چیدمان داخلی برای بسیاری از نیازهای مختلف را می دهد.

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی بیرونی، درب، جنگل
© هیرویوکی اوکی
Thanh Giong Office / DDconcept - تصویر 20 از 25
بخش چشم انداز

طبقه دوم و سوم فضای کاری برای طراحان است. این فضا دارای دهلیز بزرگی برای ایجاد اغراق و افزایش تعامل افراد است. اتاق جلسه و فضای طرح ریزی به سمت غرب چیده شده است زیرا این منطقه به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و منطقه آسایش حرارتی را برای فعالیت های اصلی ، می کند. مواد طبیعی با رنگ های گرم مانند چوب و بامبو به طور هماهنگ با فولاد و شیشه ،یب شده و مرزهای قدیمی و جدید، سنتی و مدرن را محو می کند. مقادیر سفید در فضای داخلی به پخش بهتر نور اطراف کمک می کند و زمینه ای برای طراحی و فعالیت های خلاقانه می شود.

دفتر Thanh Giong / DDconcept - عکاسی داخلی، نما
© هیرویوکی اوکی




منبع: https://www.archdaily.com/999927/thanh-giong-office-ddconcept