هالیوود هاوس / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی


هالیوود هاوس / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / بیرونی - عکاسی خارجی
© روری گاردینر

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوخانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوخانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینک، پنجره، تیرخانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / بیرونی - عکاسی خارجیخانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© روری گاردینر

«هالیوود» یکی از چند خانه در ساحل اسمیتز، جزیره فیلیپ است که توسط معمار جان بیرد در اوا، دهه 1970 و اوایل دهه 1980 طراحی شده است. خانه‌های بیرد که از چوب ساخته شده‌اند و از کاج اره‌ای ناهموار ساخته شده‌اند، با توجه به مکان‌یابی، دید و جهت و با حداقل پوشش سایت طراحی شده‌اند تا فضایی برای محوطه‌سازی فراهم شود. تنها دو خانه باقی مانده است، از جمله “هالیوود” که در گوشه ای برجسته قرار دارد.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / بیرونی - عکاسی خارجی، نما
© روری گاردینر
خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - تصویر 18 از 19
طرح ها – پیشنهادی
خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینک، پنجره، تیر
© روری گاردینر
خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© روری گاردینر

مشتری، که طی 30 سال استفاده خانوادگی کاملاً آزمایش و اثبات شده بودند، می‌خواستند عملکرد آسان و مادیات مفید خانه اصلی را حفظ کنند و در عین حال امکانات بیشتری را برای تکامل زندگی خانوادگی اضافه کنند. چارچوب بازسازی مبتنی بر اصول و کیفیت ساختمان موجود بود و معرفی فضا و امکانات جدید با مقیاس، ریتم و کیفیت های لمسی خانه اصلی تعریف شد. فرصت‌های جدید برای اتصال به سایت و محیط اطراف تنها در جایی معرفی می‌شد که نقش عملکردی ایفا می‌،د و آنچه قبلاً وجود داشت را بهبود می‌دادند.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، ویندوز
© روری گاردینر
خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - تصویر 19 از 19
آ،و
هالیوود خانه / اسکار سینزبری معماران + خودی / خارجی - عکاسی داخلی
© روری گاردینر

به طور کامل از چوب، تخته سه لا، آهن گالو،زه و شیشه ساخته شده بود که به راحتی در دسترس بود، منطق متریال و ابعادی خانه اصلی به شدت به اقتصاد ساخت آن مرتبط بود. شکل اصلی مکعب مانند یک زبان حجمی قوی ایجاد کرد اما با دقت به شیب زمین تسلیم شد. رویکرد ما این بود که با این شرایط از قبل موجود درگیر شویم، به مقیاس اتاق‌ها، صفحات کف پلک، و س،ت عمودی ادامه دهیم و در عین حال در صورت امکان از مواد موجود استفاده مجدد کنیم.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، پنجره، چوب، میز، صندلی، تیر
© روری گاردینر

یک افزودنی کوچک دو سطحی از نظر مقیاس با خانه اصلی مطابقت دارد و با چوبی که در محل از یک دیوار و سوله ت،یب شده نجات یافته است پوشیده شده است. سطح بالایی اکنون شامل تمام ا،امات برای یک زوج یا تعطیلات خانوادگی کوچک است در حالی که اتاق های طبقه همکف امکان اشغال بیشتر را در صورت ،وم فراهم می کند. یک سری از حداقل مداخلات در ساختمان اصلی انجام شد. ایجاد بازشوهای جدید با باز، دیوارها به چارچوب گل میخ، وارد ، نور از شمال، معرفی پنجره‌ها و دریچه‌های پرشده برای جریان هوا، و بهبود عایق و لعاب.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، چوب، نما، پنجره
© روری گاردینر

سایر ،اصر ساده اما کاربردی از جمله راه پله اصلی حفظ یا تغییر کاربری داده شدند، در حالی که انباری تبدیل به کمد و سوله ای شد که دارای تج،ات مختلف موج سواری و اقیانوس بود و یک منطقه کم استفاده از باغ را فعال می کرد. عرشه‌ها در هر دو سطح دارای کیفیت‌های متفاوتی از محفظه هستند – کاملاً باز، تا حدی پوشیده شده و سقف‌دار که امکان دید از اقیانوس یا عقب‌نشینی از باد را فراهم می‌کند.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / خارجی - عکاسی داخلی، حصار، نما، نرده، عرشه، پنجره
© روری گاردینر

این پروژه با هدف تسخیر روحیه سهولت در شغل و نتیجه سخاوتمندانه به ،نان آن در حالی که در ازای کمی درخواست می کند، می باشد. این خانه برای مقاومت در برابر سختی های زندگی تعطیلات ساخته شده است و اکنون برای سه نسل کار می کند.

خانه هالیوود / معماران اسکار سینزبری + خودی / بیرونی - عکاسی خارجی
© روری گاردینر




منبع: https://www.archdaily.com/999689/،llywood-،use-oscar-sainsbury-architects-plus-insider-outsider