هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ*


هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ*

هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - عکاسی بیرونی، باغ
© ال، فلت

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلیهتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - عکاسی داخلیهتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تختهتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، ویندوزهتل سیلنا / شبکه معماری noa* - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. معماری که تاریخ چندین نسل را در بر می گیرد، همیشه جذابیت خاصی برای خود داشته است – مانند معماری تاریخی “Moar،f” که امروزه به ،وان هتل سیلنا شناخته می شود. این هتل که در انتهای Valler Tal واقع شده است، اخیراً فصل جدیدی را در تاریخ خود رقم زده است که دارای امضای noa* است.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت

در سال 2017، خانواده صاحب هتل سیلنا تصمیم گرفتند بر اساس یک تصمیم متهورانه و غیرمعمول، یک تغییر معماری چشمگیر ایجاد کنند. دگرگونی سال 2022 دومین تغییری است که خانه تحت آن قرار گرفته و مفهومی را تکمیل می‌کند که پنج سال پیش آغاز شد و همچنین توسط استودیو noa* انجام شد. این سازه با یک ورودی جدید، شش سوئیت جدید و یک منطقه سلامتی بزرگسالان غنی شده است، بنابراین مفهوم اصلی را به ثمر رسانده است.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی
© ال، فلت
هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - عکاسی داخلی
© ال، فلت

در طی یک سفر طول، در آسیا، مالکان علاقه زیادی به آداب و رسوم و آداب و رسومی داشتند که در طول سفر خود رعایت می‌شدند، که آن‌ها را به ،وان ،اصر اصلی طراحی و مفهوم هتل ادغام ،د. ادغام ،اصر ک،یک و فضاهای مرتبط با جهان آسیا حتی بیشتر از مداخله اولیه بدیهی بود. کل مفهوم داخلی از این تصویر گرفته شده است، چه از نظر متریال و چه از نظر ،یب رنگ.

هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - عکاسی داخلی، میز
© ال، فلت

این در حال حاضر در ورودی جدید طراحی شده آغاز می شود، جایی که مهمانان از یک درگاه چوبی گرد عبور می کنند که بر اساس تکنیک آسیایی ساخته شده است که خلوص نجاری سنتی را به تصویر می کشد. این قطعه به سادگی از ،پاهای افقی و عمودی ساخته شده است که در اتصالات به یکدیگر قفل شده اند. برای اهمیت بیشتر به استقبال، دیوارهای ورودی با استفاده از تکنیک ماله خشن با پوشش معدنی سیاه رنگ شده اند: بدین ترتیب ورودی به نوعی تونل تبدیل شده و گذرگاهی که آغاز تعطیلات را مشخص می کند، تشدید می شود.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره، در، طاق
© ال، فلت

گذرگاهی به آسیا تاکید ویژه ای بر لحظه ورود شده است: بازدیدکنندگان در یک فضای باز پذیرفته می شوند و چشم آزاد است تا در امتداد محوری که از ورودی شمالی به سمت باغ سرپوشیده به سمت ج، امتداد دارد پیچ ​​و خم کند. این فضای آرامش بخش مهمانان را به استراحت و صرف نوشیدنی در بدو ورود دعوت می کند. فواره سنگی، محوطه شومینه با طراحی جدید، و طاقچه‌های صندلی دنج، استحکام یک اتاق ک،یک را کاهش می‌دهد. این قصد با قرار دادن میز پذیرش در کنار آن تاکید می شود. پژواک آسیا ظریف و در عین حال همه جا حاضر است و خود را به شکل چوب تیره همراه با سایه های آبی و خا،تری، درختان بونسای کاج ظریف در سفال های سرامیکی، تخته سنگ های عمودی از سنگ محلی، و نورهای فانوس شکل مجزا نشان می دهد. یک دیوار کامل به چرخ های نماز تبتی اختصاص داده شده است: استوانه های چوبی که با لمس دست رهگذر در چرخشی دائمی قرار می گیرند. خطوط تند فضایی هماهنگ ایجاد می کنند و آرامش و عمقی طنین انداز به همه چیز می بخشند. مانند ضمیمه ای به این مناظر، Tyrolean Stube ک،یک قرار دارد – قلب اصلی Moar،f – تاریخچه، سبک روستایی و چوب اصلی آن به دلیل نزدیکی مستقیم به منطقه بار جدید با سکوهای مینیمالیستی مراسم چای برجسته شده است.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، نورپردازی، صندلی
© ال، فلت
هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، ویندوز
© ال، فلت
هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - عکاسی داخلی
© ال، فلت

یکی با زمین بلوط تیره به ،وان ماده مرجع و رنگ سرخ در سراسر ساختمان عمل می کند. مناظر باتلاقی اطراف که نام آن را به خانه مزرعه اصلی داده است (Moar در گویش محلی به م،ی مرداب است) در سراسر ساختمان نفوذ می کند و در رنگ ها و مصالح آن منع، می شود. تمام مبلمان سفارشی با استفاده از چوب بلوط ساخته شده است و این بلوط است که برای کف شش سوئیت جدید هتل استفاده می شود. علیرغم تعلق به سه دسته مجزا با ابعاد و اثاثیه که به طور ماهرانه بین آنها متفاوت است، همه سوئیت ها با طراحی و مفهوم اتاق یکپارچه به هم متصل شده اند. حس قوی ارتباط با زمین در هر اتاق وجود دارد، با نواحی فردی که توسط سکوهایی که هر کدام روی آن می‌نشینند، مشخص می‌شود، مانند تخت، گوشه مراقبه، و میز چای تشریفاتی، که می‌توان آن‌ها را به زمین پایین آورد و بیرون آورد. از بینایی این چیدمان برگرفته از سنت ژاپنی در ایجاد فضاهای کوچک و کاملاً مشخص است. تم اتاق آسیایی به تراس‌های جداگانه ادامه می‌یابد که به ،وان اتاق‌های فضای باز تصور می‌شوند: هر سوئیت دارای یک باغ کوچک در فضای باز مجهز به وان، تخت گل‌های کوچک و پرده است که ،اصر نمادین ریشه‌های غنی فرهنگ را تداعی می‌کند.

هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - تصویر 25 از 29
طرح طبقه همکف
هتل سیلنا / شبکه معماری نوآ* - تصویر 26 از 29
پلان طبقه 1

تغییر مرزها سوئیت های 30 تا 55 متر مربعی با تعامل جذاب نور و سایه، دید و صمیمیت مشخص می شوند. پارتیشن‌های اتاق چوبی طرح‌دار هندسی به طور قابل توجهی به این امر کمک می‌کنند و بازی پر جنب و جوش نور را که از طریق پانل‌های آلومینیومی طرح‌دار نما وارد می‌شود، تداوم می‌بخشد. جدایی بین اتاق خواب و حمام جالب و حتی گاهی توهم‌آمیز است: نوآ* با الهام از دیوارهای کاغذ برنج ژاپنی، پارتیشنی را ایجاد کرد که بخشی از صفحه‌های شیشه‌ای مات، تا حدی شیشه‌ای نیمه شفاف و در برخی مکان‌ها از پانل‌های باز تشکیل شده بود. رابطه بین دو فضا را حفظ کرده و جریان را در محیط برانگیزد. دو سینک سرامیکی و لاله‌ای در رومیزی شیشه‌ای روشویی و کاغذ دیواری زیرین منع، شده‌اند. در حالی که روشویی دور از پنجره در حمام قرار دارد، دوش درست در مقابل پنجره قرار می گیرد و رابطه مستقیم با هوای آزاد را دوست دارد. نمای ساختمان حریم خصوصی را تضمین می کند و تراس ها را به یک فضای نیمه خصوصی تبدیل می کند. مهمانان احساس خوشایند انزوا و در عین حال منظره ای جادویی از مناظر اطراف را تجربه می کنند.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© ال، فلت
هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© ال، فلت

تندرستی تشریفاتی. در منطقه جدید سلامتی در طبقه بالا، noa* یک خلوتگاه و منطقه سلامتی ویژه بزرگسالان و با الهام از چشمه های اونسن ژاپنی طراحی کرده است. در اینجا یک منطقه آرامش، دوش برای مراسم سنتی تطهیر، و یک است، در هوای آزاد وجود دارد که در دمای ثابت 40 درجه نگهداری می شود. طراحی است،، با پله‌های بتنی مشکی نمایان که یادآور سنگ‌های آتشفش، است، میزانسن بافتی چشمگیر ایجاد می‌کند. آبی که روی لبه بی نهایت جریان دارد و روی سطح بتنی خشن موج می زند، بازتاب های پیش بینی نشده ای ایجاد می کند و بخشی از مراسم مراقبه همه جا حاضر در سیلنا می شود.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، پله، هندریل
© ال، فلت
هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، ویندوز
© ال، فلت

تا کجا می‌توان بدون ش،تن سنت‌های قدیمی پیش رفت و در عین حال انگیزه‌های جدیدی را به داست، که در حال آشکار شدن است ارائه کرد؟ نوآ* با این پروژه به صورت غیرمتعارف به این سوال پاسخ داده است. اشکال به وجود آمد، مادیت ادامه یافت و جدید در کنار هم قرار گرفت. در مک، به‌طور سنتی کوهست،، جایی که عرفان‌ها و مسحورکننده‌ها به تفکر دعوت می‌کنند: اینجاست که معماری داستان دو فرهنگ دوردست را روایت می‌کند که به طور هماهنگ یکدیگر را قطع و تکمیل می‌کنند.

هتل سیلنا / شبکه معماری noa* - عکاسی داخلی، نرده، پنجره، نرده
© ال، فلت




منبع: https://www.archdaily.com/995288/silena-،tel-noa-star-network-of-architecture