هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند.


هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند.

هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند - تصویر 1 از 4
کریستوف لوی، مدیر علمی Holcim و ،د نورمن فاستر. تصویر با حسن نیت از بنیاد هولسیم و نورمن فاستر

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

در طول دوسالانه معماری 2023 در ونیز، Holcim و بنیاد نورمن فاستر شروع پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری خود را اعلام خواهند کرد. از طریق این همکاری، بنیاد نورمن فاستر مسکن های لازم را ایجاد کرد تا به جوامع آواره امنیت، آسایش و رفاه بدهد و در عین حال به آنها اجازه داد تا بیش از 20 سال در س،تگاه های موقت زندگی کنند. برای اینکه ساختمان های پایدار برای همه قابل دسترس باشد، Holcim این خانه های ضروری را با استفاده از محصولات سبز مختلف، مانند تخته های عایق بالابر و بتن کم کربن ECOPact ساخت.

هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند - تصویر 4 از 4
راه حل های سقف بلند Gare-Maritime توسط Holcim. تصویر از Holcim

در طول دوسالانه معماری ونیز 2023، مرکز فرهنگ اروپا میزب، خواهد کرد نمایشگاه وجود فضای زمان، جایی که پروژه تحقیقاتی خانه اساسی راه اندازی می شود. نمایشگاهی در Pal،o Mora و همراه با نمونه اولیه واقعی در باغ مارینارسا برگزار می شود. این پروژه تحقیقاتی بحث در مورد چگونگی ارائه مسکن ضروری برای همه به شیوه ای پایدار را فعال می کند.

بلایای طبیعی و انس، باعث مهاجرت مداوم مردمی می شود که به دنبال سرپناه فوری هستند. به طور سنتی چادرها یا تغییرات روی آنها پاسخ اولیه هستند که محافظت کمی از ،اصر را ارائه می دهند. ما چگونه می تو،م بهتر عمل کنیم؟ در طول دوسالانه ونیز، ما کارهای در حال انجام خود را در مورد این ایده نشان می دهیم – نتیجه چند ماه فعالیت فشرده با همکاری Holcim.

–نورمن فاستر


مقاله مرتبط

Foster + Partners از طراحی برای Droneport در رواندا رونمایی کرد


این دومین پروژه ای است که بنیاد نورمن فاستر و هولسیم به دوسالانه معماری ونزیا با هدف پرداختن به یک موضوع اجتماعی مهم ارائه کرده اند. پروژه اولیه آنها، “Droneport” که در پانزدهمین دوسالانه در سال 2016 رونمایی شد، اولین مدل کامل از آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین بود که برای ارسال تج،ات پزشکی به آفریقا در نظر گرفته شده بود. Durabric، آجر زمینی کم کربن Holcim برای مسکن مقرون به صرفه، برای ساخت نمونه اولیه Droneport استفاده شد. گروه تحقیقاتی بلوک در ETH زوریخ و MecoConcept Toulouse در این مشارکت شرکت ،د.

هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند - تصویر 2 از 4
Droneport در رواندا توسط Foster + Partners 2015. تصویر با حسن نیت ارائه شده از Foster + Partners

برای دسترسی به ساختمان های پایدار برای همه، Holcim از انواع راه حل های ساختمان سبز در پروژه تحقیقات مسکن ضروری استفاده کرد. این پروژه از بتن کم کربن ECOPact انعطاف پذیری و استحکام به دست می آورد. تخته های بالابر و فوم ایریوم تنها دو محصول عایق آن هستند که راحتی حرارتی و صوتی را برای بهبود رفاه ارائه می دهند. بتن نفوذ پذیر آن که Hydromedia نام دارد، با اجازه دادن به آب و آبرس، مجدد به خاک و آب های زیرزمینی، از محیط زیست محافظت می کند.

هولسیم و بنیاد نورمن فاستر پروژه تحقیقاتی خانه های ضروری را در دوسالانه ونیز 2023 اعلام می کنند - تصویر 3 از 4
دوسالانه ونیز 2012: دروازه اثر نورمن فاستر. تصویر © نیکو سعیه

در کنار پروژه خانه های ضروری، نمایشگاه وجود فضای زم،که توسط The European Cultural Cultural Center مدیریت می‌شود، دارای طرح‌های تکمیل‌شده و مبتکرانه از بیان‌های معماری است. با توجه به موضوع دوسالانه “آزمایشگاه آینده”، بسیاری از کشورها نمایشگاه های خود را برای دوسالانه امسال اعلام کرده اند. پاویون بلغارستان، “آموزش حرکت از تاریکی به روشنایی است” بر کاهش جمعیت، کاهش شهرها و فرار روستایی تمرکز دارد. مرکز معماری استونی نمایشگاه «صحنه خانگی» را برای نشان دادن پاویون استونی انتخاب کرده است و تضاد بین اتاق نشیمن به ،وان یک خانه و به ،وان یک ارزش مبا، ای را بررسی می کند. در نهایت، غرفه بریت،ا «رقصیدن قبل از ماه» تمام معماری های معماری را بررسی می کند. پدیده ای که ناملموس است: مردم، جوامع، آیین ها و آداب و رسوم،




منبع: https://www.archdaily.com/999210/،lcim-and-the-norman-foster-foundation-to-announce-essential-،uses-research-project-at-the-2023-venice-biennale