وزن خالی / میگل اورتگو


وزن خالی / میگل اورتگو

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 1 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 2 از 35وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 3 از 35The Weight of the Void / میگل اورتگو - تصویر 4 از 35وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 5 از 35وزن خالی / میگل اورتگو - تصاویر بیشتر+ 30


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    41 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2018

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 5 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ایده عود ابدی مرموز است و نیچه با آن فیلسوفان دیگر را گیج کرد. “فکر کنیم که یک بار همه چیز باید تکرار شود همانطور که قبلا آن را تجربه کرده ایم، و حتی آن تکرار باید تا بی نهایت تکرار شود.”

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 4 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو
وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 19 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو
وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 2 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

افسانه عود ابدی این است که بگوییم زندگی که یک بار برای همیشه ناپدید می شود، که باز نمی گردد، مانند سایه است، فاقد وزن است و از پیش مرده است.

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 13 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

اگر هر لحظه از زندگی ما بی نهایت بار تکرار شود، آنگاه ما به ابدیت میخکوب شده ایم، مانند عیسی مسیح به صلیب. در دنیای عود ابدی، وزن یک مسئولیت غیرقابل تحمل بر هر حرکتی استوار است. به همین دلیل است که نیچه ایده عود ابدی را سنگین ترین بار نامیده است. سبکی غیر قابل تحمل هستی، میلان ،درا (1984).

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 12 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

این یک مداخله بسیار کوچک در ورودی Casa Velatoria است، با هدف ایجاد یک حیاط که علاوه بر فضای انتقال، مک، برای همراهی و انعکاس در تماس با آسمان است. فضایی که درجه خاصی از صمیمیت را برای خیابان فراهم می کند و با این نیت که هر بازدیدکننده تقریباً ناگزیر نگاه خود را به سمت بالا هدایت کند، مانند زم، که فرد وارد کلیسا می شود. در این مورد نه برای دیدن نقاشی های دیواری و گنبدها، بلکه برای توجه به عدم وجود، VOID.

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 10 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

تمرکز کار بر بازنمایی خلاء است، با این هدف که شاید آنچه را که بیش از همه کمبود دارد، ی،ی وزن آن، به آن بدهد. VOID وزن ندارد، اما حجم دارد. جعبه توخالی، خارج از فاز و با ساختار پشتیبان پنهان خود، به نظر می رسد به سادگی پشتیب، می شود و خواندن پایداری آن را پیچیده می کند.

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 8 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو

آن پوسته به ،وان یک ماده قابل مشاهده به نامرئی شکل می دهد. این شامل چیزی است که دیده نمی شود، ضروری، یا شاید به م،ای مع،، خلاء به ،وان ماده خام فضا را تولید می کند و به طور همزمان به آن شکل می دهد. زندگی محدود، زیر ناپایدار؛ سپس یکنواخت، سکوت، نبود و آسمان به ،وان قهرمان داستان. آنچه سنگین است سبک است، آنچه بسته است باز است، آنچه صاف است خشن است، جامد، توخالی است. آنچه موجود است غایب است

وزن خالی / میگل اورتگو - تصویر 9 از 35
با حسن نیت از میگل اورتگو




منبع: https://www.archdaily.com/912613/the-weight-of-the-void-miguel-ortego