وکیل در شیراز مشاوره حقوقی آنلاین در شیراز گروه وکلای دادورزان صلح و سازش

خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. بازار وکیل شیراز هم‌اکنون محل فروش کالاهای مختلف ایرانی و وارداتی است.

هزینه زیاد وکلا و بی انصافی بعضی از وکیل ها در کسب حق الوکاله دلیل نارضایتی بسیاری از اشخاص شده است. در صورتی که شخصی تصمیم بگیرد که به زندگی مشترک با همسرش خاتمه دهد احتیاج دارد پیش از اتخاذ هر تصمیمی برای طلاق از مشاوره حقوقی طلاق توسط یک وکیل طلاق شیراز مشورت بگیرد. معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجازات رانندگی در حال مستی​ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره حقوقی شیراز ارتباط برقرار کنید. جهت مشورت با موسسه حقوقی شیراز با وکیل خانواده شیراز تماس بگیرید.

دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای فارس را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص فارس در کمترین زمان دریافت کنید. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. قانون کار و قوانین بین کارگر و کارفرما تا حدود زیادی پیچیده می باشد.

ولی می توان با مشاوره حقوقی با بهترین وکیل شیراز در مجازات خود را کاهش دهید. با دریافت مشاوره حقوقی و کیفری از بهترین وکیل شیراز تضمینی از حقوق خود کاملا آگاه شوید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید .

  • همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت.
  • این به آنها امکان می دهد واکنش های اعضای هیئت منصفه و صداقت شاهدان را بسنجند.
  • تعداد دفعات درخواست رمز عبور شما بیشتر از حد مجاز شده است، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد.

کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. خریدن ملک، جز مهمترین خریدهای هر فرد است، بنابراین احتیاج به وکیل ملکی در شیراز داریم.

قوانین امور ملکی و وکیل ملکی شیراز

مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد. طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و.. به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت. قوانین کشور نسبت به قبل تا حدود زیادی دچار تغییر شده و با تصویب قوانین تازه، جهش گسترده ای در جهت از بین بردن رفع مشکلات موجود در جوانب مختلف کشور رخ داده است و وکلای خوب می توانند کمک های زیادی در حل اختلافات داشته باشند. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند. بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید. تا جایی که امکانش هست قبل از قرارداد از متبحر بودن وکیل مطمئن شوید.

وکیل امور تجاری در شیراز

در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند. محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. با توجه به تقاضای عموم بر معرفی بهترین وکیل در استان فارس، باید عرض شود به طور قطع نمی توان یک وکیل را در تمامی دعاوی بهترین وکیل فارس دانست.

وکیل خلع ید در شیراز

اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. بهترین وکیل در شیراز کسی است که می تواند در تمام امور کیفری و قضایی به موکلین خود کمک کند و با دلسوزی هر چه بیشتر، کار پرونده ها را پیگیری نماید. جهت دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل رایگان تماس حاصل نمایید. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد.