ویلای ستاره / مفهوم APS


ویلای ستاره / مفهوم APS

ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© کوانگ ترن

ویلا ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتو، تختویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، پنجره، کانتر، سینک، پرتوویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، حمام، پنجره، وان حمامویلا ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، تختویلای ستاره / مفهوم APS - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    335 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: MOEN، PANDOM، جعبه، زینگفا

ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© کوانگ ترن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Villa of The Star، یک پروژه “نوسازی” به ،وان بخشی از پروژه Mo Stay، بر اساس سه عامل اصلی ساخته شده است: اتصال – محل – پایداری. ویلای ستاره که در جنگل کاج واقع شده است، یک فضای استراحتگاهی الهام بخش است که ،اصر منظره موجود را در خانه ،یب می کند و ارتباطی بین مردم و طبیعت ایجاد می کند. ستاره توسط یک بانک تالوی کم احاطه شده است، برای جلوگیری از باران شدید که می تواند سنگ ها را به داخل خانه ببرد، از پله های سنگی برای ایجاد یک دیوار طبیعی استفاده می کنیم، هر دو حالت طبیعی را تحت تاثیر قرار نمی دهند و از رانش زمین جلوگیری می کنند. تیم طراحی با استفاده از مصالح پایداری که بسیار محلی هستند، مانند سنگ، چوب کاج، بتن و فولاد و آجر، راهی برای ایجاد پروژه ای که در طول زمان دوام می آورد، برای ساختن ساختم، من، برای بافت طبیعی پیدا ،د.

ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پرتو
© کوانگ ترن
ویلای ستاره / مفهومی APS - تصویر 22 از 26
پلان – طبقه همکف
ویلا ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتو، تخت
© کوانگ ترن

خانه از دور دارای سه بلوک اصلی است: ،مت پایینی با سنگ درهم پوشیده شده است که برای 2 بلوک سقف نوک تیز ساخته شده از چوب طبیعی با 2 رنگ قهوه ای و مشکی در بالا احساس تکیه گاه محکمی ایجاد می کند. مصالح فوق با چشم انداز اطراف ارتباط برقرار کرده و هماهنگی بین معماری و طبیعت ایجاد می کند. ایده اصلی این است که مردم را تا حد امکان به طبیعت نزدیک کنید، از داخل خانه، هنوز تغییر مناظر بیرون، داخل جنگل را احساس کنید. برای انجام این کار، ستاره از پنجره های شیشه ای بزرگ با آرایش انتخابی استفاده می کند تا زاویه دید خوبی برای تحسین کل جنگل فراهم کند، نور طبیعی می تواند از همه طرف به فضا بتابد.

ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت، پنجره
© کوانگ ترن
ویلای ستاره / مفهوم APS - تصویر 23 از 26
پلان – طبقه 1
ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی داخلی، حمام، وان حمام، پنجره، پرتو
© کوانگ ترن

چوب کاج اصلاح شده که به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر کپک، مقاومت در برابر موریانه، مقاومت در برابر حرارت، پایداری، دوام و سازگاری با محیط زیست شناخته شده است، توسط تیم طراحی به ،وان متریال اصلی خانه انتخاب شد. سقف، دیوارها و کف همگی با چوب کاج اصلاح شده اندود شده اند. انتخاب رنگ های چوبی از روشن تا تیره در هر موقعیت خاص می تواند به فضا عمق دهد و همچنین از یکنواختی هنگام استفاده از یک ماده جلوگیری کند. Villa of The Star محل تجمع خانواده ها و گروه های دوستان برای استراحت و تفریح ​​در کنار هم است. بنابراین، عامل حریم خصوصی و همچنین عامل جامعه باید همیشه تضمین شود. سنگ زنی کف های بتنی در فضای مش، نشیمن (اتاق نشیمن – آشپزخانه) استفاده می شود، هم برای برجسته تر ، فضا و هم فاصله بین فضای عمومی و خصوصی است.

ویلای ستاره / مفهوم APS - تصویر 26 از 26
بخش
ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی بیرونی، ویندوز
© کوانگ ترن

فضای زندگی مش، – آشپزخانه به طور کامل توسط درهای شیشه ای بزرگ منتهی به فضای بیرونی گسترش یافته است، انعطاف پذیری ایجاد می کند و مستقیماً به داخل و خارج متصل می شود. فضای بیرونی بزرگ و دلباز برای مهم، های شاد باربیکیو یا گردهمایی در کنار شومینه گرم من، است. طلوع روزی نو، مه روزهای سرد، صدای آواز پرندگان، صدای باران که بر برگ های جلوی ایوان می بارد، رنگین کم، درخشان پس از نم نم نم باران. پروژه ویلای ستاره توسط معمار و سرمایه گذار برنامه ریزی شده است تا پس از زندگی پر هرج و مرج و پر سر و صدا در شهر، یک تجربه شفابخش و آرامش بخش را برای روح به ارمغان بیاورد.

ویلای ستاره / مفهوم APS - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© کوانگ ترن




منبع: https://www.archdaily.com/994276/villa-of-the-star-aps-concept