پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می کند.


پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می کند.

پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 1 از 7
TC لتونی، TCL، تصویر غرفه. تصویر © Tom Kampar

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

برای هجدهمین نمایشگاه بین المللی معماری – La Biennale di Venezia، غرفه ملی لتونی به “TCL” تبدیل خواهد شد، یک سوپرمارکت که ایده های معماری و محصولات با ریشه های مختلف را جمع آوری می کند. این نمایشگاه به سفارش ی،س دریپ و و، فرهنگ جمهوری لتونی، سرپرستی این نمایشگاه را Uldis Jaunzems-Pētersons بر عهده دارد و توسط تیمی متشکل از ارنست سربولیس، اینتس منجلیس، تامس کامپارس و کارولا روبنه طراحی شده است. پاویون از 20 می تا 26 نوامبر 2023 باز خواهد بود.

پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 2 از 7پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 3 از 7پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 4 از 7پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 5 از 7پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصاویر بیشتر+ 2

پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می کند - تصویر 7 از 7
TC لتونی، TCL، تصویر غرفه. تصویر © Tom Kampar

هدف غرفه از طریق تصویر یک سوپرمارکت، ایجاد فضایی افقی، متنوع و دموکراتیک است که در آن ایده‌ها و مفاهیم مختلف مرتبط با معماری در همان قفسه‌ها به هم می‌رسند. 506 محصول به نمایش گذاشته شده ایده های ارائه شده در طول ده دوسالانه معماری ونیز گذشته را ارائه می دهد. این نمایشگاه همچنین به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا با شرکت در یک سیستم رای گیری با “محصولات” تعامل داشته باشند تا اهمیت و تأثیر نسخه های گذشته را دوباره ارزیابی کنند.

پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 3 از 7
TC لتونی، TCL، تصویر غرفه. تصویر © Tom Kampar

برای کشف بی،ه بی،ه مطبوعاتی رسمی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


مقاله مرتبط

لسلی لوکو در بینال معماری ونیز 2023: “امیدوارم مخاطبان را به تفکر متفاوت و همدلانه تر برانگیزد”


این سوپرمارکت جدید با جشن گرفتن 20 سال از اولین شرکت خود در نمایشگاه بین المللی معماری، مک، خواهد بود که بازدیدکنندگان می توانند “همه چیز و بیشتر” را در آن بیابند. غرفه لتونی 506 محصول منحصر به فرد ساخته شده از ده نمایشگاه معماری گذشته را که توسط نویسندگان با کمک هوش مصنوعی ایجاد شده اند، ذخیره می کند. سوپرمارکت به بازدیدکنندگان فرصتی عملی برای شرکت در آزمایشگاه آینده از طریق یک سیستم رای گیری سرگرم کننده ارائه می دهد.

پاویون لتونی سوپرمارکتی از ایده های معماری را در دوسالانه معماری ونیز 2023 ارائه می دهد - تصویر 4 از 7
TC لتونی، TCL، تصویر غرفه. تصویر © Tom Kampar

تحت موضوع کلی دوسالانه، «آزمایشگاه آینده»، که توسط ،لی لوکو سرپرستی می‌شود، غرفه‌های ملی دیگر نیز موضوعات نمایشگاه خود را اعلام کرده‌اند، که برخی از آنها بر تأثیر داده‌ها تمرکز کرده‌اند و سعی در اندازه‌گیری غیرقابل‌اندازه‌گیری دارند. غرفه سنگاپور با استفاده از “ماشین اندازه گیری ارزش ها” برای تعیین کمیت ارزش های غیرقابل اندازه گیری معماری به دنبال کشف رابطه یک جامعه با محیط اطراف خود است. در یادداشت مشابه، غرفه لهستان ارائه خواهد شد داده ها، نصبی که به بازدیدکنندگان امکان می دهد داده ها را به صورت فیزیکی تجربه کنند، در حالی که پاویون کره به بررسی چگونگی همکاری مردم در مق، با بحران های زیست محیطی فعلی و آینده می پردازد.




منبع: https://www.archdaily.com/1000648/the-pavilion-of-latvia-presents-a-supermarket-of-architectural-ideas-at-the-2023-venice-architecture-biennale