کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس | panelgachikanaf

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس | panelgachikanaf

این سطح نیازی به اجرای آستری ندارد و می توان بعد از پاک کردن سطح از گرده سنباده و سایر آلودگی های احتمالی، بلافاصله مرحله نهایی یعنی رنگ آمیزی، نصب کاشی یا کاغذ دیواری را روی آن اجرا شرکت پنل گچی کناف کرمانی کرد. شما باید هنگام بستن قرارداد، همه موارد را با جزئیات ذکر کنید. همچنین باید بر نظارت بر روی مراحل انجام کار و جنس کنافی که استفاده شده است داشته باشید. باید توجه داشته باشد که بستن قرارداد امری مهم و حساسی است که پیش از اجرای سقف کناف باید آن را اولویت قرار دهید. پس حتما از پیمانکار بخواهید که مراحل را با تمام جزئیات در قرارداد مکتوب کند و بر اساس قرارداد کار خود را پیش ببرد. حتما پیش از قرار داد جنس کناف و جزئیات نصب را به طور دقیق مشخص کنید سپس قرارداد را امضا کنید.

  • جهت به دست آوردن سطحی کاملا یکنواخت، محل درزها با کمک نوار درزگیر بتونه خواهند شد.
  • دقت داشته باشید که پودر بتونه درزگیر زبرتر از پودر بتونه ماستیک است.
  • پانل کناف های گچی با عنوان صفحات گچی کناف و گچ برگ نیز شناخته می شوند.

سبک بودن مصالح ساختمانی کناف باعث حمل آسان توسط کارگران و درنتیجه باعث افزایش سرعت اجرای پروژه می‌شود. سازه‌های سقف کاذب کناف بسیار سبک هستند و مبانی امنیتی زلزله در آن‌ها مستتر و ملحوظ است. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. با توجه به مزایا و معایب سقف کاذب که گفتیم، باید در نگهداری و تمیز کردن اون کوشا باشین.

انواع سقف کناف

از کناف با این ضخامت در ساخت دیوار کناف و سقف کناف استفاده نمی شود. سقف کناف یک نوع از انواع سقف کاذب است که در هر محیطی قابل اجرا است و با هر جایی سازگاری دارد. برای بازسازی ساختمان های قدیمی معمولا جزو‌جدایی ناپذیر بازسازی سقف کاذب و نور پردازی است که با استفاده از سیستم کناف میتوان به راحتی تغییرات اساسی در سقف ایجاد کرد. سرعت تمام شدن کار بالاست و این مهم ‌ترین مزیت این سیستم به حساب می آید. چون گچ‌ کاری نیازمند چندین روز برای خشک شدن سطح و سپس انجام عملیات رنگ ‌کاری و گچ ‌بری است؛ اما این مشکل در کناف وجود ندارد.

کناف کاری سقف سالن پذیرایی

کناف‌کاری با توجه به کاربرد و انواع کناف، با قیمت‌های متفاوتی در بازار انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل دغدغه بزرگی برای اکثر عموم است، اما با استفاده از طراحی سقف کاذب کناف، به زیبایی خانه‌تان کمک بسیاری می‌کنید. این سقف از نوع سقفهای باز است که از حفره های مربع شکل تشکیل میشه.

صفحات روکش داری هستند که سطح و لبه بلند (طولی) آن ها با مقوای محکمی پوشیده شده است. بر اساس هزاران پروژه انجام شده در بازار سنجاق، تخمین هزینه خدمات را به شما نشان می دهیم. هزینه نهایی را دریافت کرده و تمام این موارد را در قرارداد ثبت کنید. پس بهتر است قبل از شروع کار، درباره این مخارج و هزینه‌های جانبی، با متخصص به توافق برسید. دوم، مراقبت و نگهداری از این نوع سازه می تواند سخت تر باشد. برای بازسازی یا تخریب بنا ها باز کردن کناف راحت تر از رابیتس است.