چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE


چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونی

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونیچوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونیچوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلیچوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلیچوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا



  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2019


  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ACINDAR، ستول، هنرمند هراج، ایزوور، سینتپ،ت، ترنیوم، VASA


  • معماران اصلی:

    مارسلا گادیا، ماتیاس تابوردا

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. با توجه به اینکه تولید مسکن صنعتی ساخته شده از چوب، فعالیتی است که بیشترین ارزش را به صنعت جنگل محلی می‌افزاید، بخش تجاری ما را موظف کرده است تا در مورد چگونگی به‌روزرس، پیشنهاد برای منطقه‌مان فکر کنیم. این خانه‌ها تجاری‌سازی می‌شوند و در مناطق حومه شهر و روستا قرار دارند. بنابراین، برای ما، تأمل این بود که چگونه با استفاده از منابع موجود در صنعت، می‌تو،م به طراحی من،‌تری برای قلمرومان نزدیک شویم که به مصارف خانگی معاصر پاسخ دهد. بنابراین، مشکل در مورد مقاله ای در مورد تصویر نیست، بلکه در مورد چگونگی درک فرم است. درک دومی به ،وان روشی که در آن فضا تحقق می یابد، به دنبال ،یب پیچیدگی های داخلی و خارجی پروژه، و امکان زندگی معاصر از حس مکان.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونی
چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - تصویر 17 از
بخش
چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - تصویر 23 از
جزئیات سازنده
چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی بیرونی

اینجا زندگی در زیر بام است. بیشتر فعالیت های خانگی در منطقه نیمه سرپوشیده انجام می شود. هدف معماری پیشنهادی اجازه دادن به این امر است. “وسط شفاف” آن یک اتاق یک نفره را در کنار گا،ی های کناری قرار می دهد. مک،سم های باز ، این امکان را برای کل “وسط” به یک گا،ی بزرگ، یک فضای نیمه پوشیده بزرگ می دهد. در مجاورت این، “وسط مات” شامل کاربردهای خصوصی و خدماتی بیشتری است.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - تصویر 20 از
تبر منفجر شد

تحقق این ایده شامل یک سیستم ،یبی از پانل ها و تیرهای پست است. اولی، که به طور گسترده در صنعت محلی توسعه یافته است، برای محوطه استفاده می شود: کف، سقف، و عمودی از “وسط مات”. برای “وسط شفاف”، دومی استفاده می شود زیرا شفافیت بیشتر را امکان پذیر می کند.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلی

هر دو در یک کارخانه صنعتی تولید می شوند و با یک کامیون با نیمه تری، به مقصد منتقل می شوند. حمل و نقل، مونتاژ عمدتا دستی (فقط توسط یک جرثقیل کوچک پشتیب، می شود)، و ابعاد تجاری چوب متغیرهایی هستند که ابعاد قطعات را تعیین می کنند. برای پانل ها، م،اسیون 2440 در 3050 میلی متر است و برای پست تیر، حدا،ر طول 3050 میلی متر است.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلی

اتصالات پانل با قفل ، پایه های آنها ساخته می شود که سپس با پوشش های مفصلی پوشانده می شود. قطعات سیستم دیگر، مقاطع کامپوزیتی از تخته ها هستند که با استفاده از اتصالات ف،ی به هم پیوسته یا صنعتی به پانل ها و بین آنها متصل می شوند.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلی، تیر

بنابراین، پیش ساخته شدن امکان تسریع زمان ساخت را فراهم می کند: پانزده روز ساخت و پانزده روز مونتاژ. به حداقل رساندن اثرات محیطی ناخواسته، که در هر ساخت و ساز وجود دارد.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - تصویر 21 از
آ،و – مجتمع

با درک نحوه زندگی ما در اینجا، می توان گفت که معماران باید بدانند که چگونه دو کار را به خوبی انجام دهند: سقف و در. در مواجهه با چنین اصطکاک فضایی با بیرون، بقیه اجزا را می توان کنار گذاشت. شاید این چیزی است که ما از کهن ال،ای بومی مانند culata jovai به ارث برده‌ایم، و نه ،یب سه‌جانبه مکرر طرح. بدون شک، درک روابط این معماری ها با بافت به ما کمک می کند تا با درک و درک منظر محلی، تولید داخلی معاصر را در تمام ابعاد آن قرار دهیم. و بنابراین، به خانه محصولی می رسیم که در فضاهای خود متغیرها را ،یب می کند: تکنیک، کاربردها و تعلق به یک منظر.

چوب خانه پیش ساخته / معماری ENNE - عکاسی داخلی، تیر




منبع: https://www.archdaily.com/1000299/prefabricated-،use-yvyra-enne-arquitectur،